Assassin's Creed säljer bäst

Inaktiv
Assassin's Creed säljer bäst

Bra. Roligast och vackraste spelupplevelsen på länge.

Medlem

Jupp håller med!!


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Hade varit bättre om det enbart var under the third crusade istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jo, fast värdelöst slut

Medlem

Riktigt roligt spel, dock alldeles för enkelt, både fighter och assassinations är så enkla att det är löjligt
Sen är investigations väldigt tråkiga, alltid samma sak och de känns mest meningslösa då infon man kommer över är irrelevant. Fast dessa brister finns så har jag fortfarande riktigt kul med spelet

Trodde Mario skulle sälja bättre, men kommer säkert ligga på listan väldigt länge istället.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

roligt? jag är skeptisk... Det är ett oerhört snyggt och väljgjort spel rent tekniskt. Mainstoryn är bra (sålångt jag lirat)

Men när jag började spela spelet tog det inte långt tid innan jag blev hur orolig som helst för att hela spelet skulle gå ut på att tjuvlyssna, pickpocket och nita folk så de snackar. och det verkar som mina löften besannats... precis som LocSin skriver. Usch va irriterande det är när man rider t.ex. att man måste "krypköra" hästen hela tiden annars blir man attackerad. Man kunde väl få skritta iaf för sjutton!

Det är ett tekniskt skitsnyggt och välgjort spel, men man stör sig på massvis med grejor som drar ner helheten. Jag ser fram emot fz's recension för att se deras syn på saken.

Att det säljer bättre än Call of duty 4 är tråkigt, för där är ett spel som är ruggit bra och tack vare sin mp-del kommer hålla läänge.

Mitt tips till dem som inte köpt ännu är att låna liret av någon som redan köpt det, för 600kr tycker inte jag att Assasin's creed var värt iaf.

Medlem

Det är altså i Storbritanien? Finns det inga försäljningslistor för Sverige eller hela Europa?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Väldigt snyggt, men ack så enformigt.

faen att man har så kast med stålars just nu .... då man vill ha men inte har råd .. grrrr


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

För en gång skull tycker jag faktiskt ett spel är för långt. Jag tycker detta skulle ha varit en bra speltid i vanliga fall, men då det är så få varierade spelmoment kunde de nästan kortat ner det lite tycker jag. Kanonspel annars och den har "my kind of story".


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

jag vill ah det komemr det komma till pc?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv
Skrivet av miffot:

jag vill ah det komemr det komma till pc?

Slutet av mars nästa år.

Inaktiv

Dom har ju iallafall spytt ut reklam om spelet. Senast iförrgår såg jag på Ulitmate Fighting, då hade en kille upptryckt på röven Assassin Creed reklam.. hehe

Medlem

Enda spelet som intresserar mig just nu är Mass Effect vilket jag inte kan spela eftersom jag inte har någon 360.. o pallar nog inte köpa en bara pga ett spel.. gaaaah!

Sry offtopic


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

argh! ge mig ett bättre release datum till pc, tack!


signatur

ammagawhd...

Medlem

Det är skitkul att bugga spelet, jag brukar väntar vid klippkanter och sen "gentle push" folk över kanten, utan att nån ens slänger en blick åt mitt håll.

O ja, det blir väldigt enformigt om man inte rollspelar. Tänker man ut en escape route och bestämmer sig för ett särskilt sätt att assassinera offret så är det en smula roligare.

Håller verkligen med om att fightas är alldeles för lätt, kanske därför man genererar "kreed points/health" hela tiden och att det bara gäller en simpel timing. Får jag vakter efter mig när jag rider så stannar jag bara på ett lämpligt ställe o spöar upp dom efter noter, mängden av dom är oväsentlig.

Medlem

hehe, klart det säljer bäst nu alltså.

Mass Effect har knappt kommit ut!
http://www.gametrailers.com/player/27704.html

"...celestial sea of awesomeness!"
helt klockrent!

Små grupper vakter är verkligen inte svåra att slå, men jag tycker knappast att de sista assasination-fighterna mot sjukt många tempelriddare är för lätta...

Inaktiv

Ska köpa spelet vid jul... Hoppas det lever upp till mina förväntningar!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Well, har snor lite cash, så har inte råd med det här, fick bli en förbeställelse utav Mass Effect istället. :).
Min bror min har köpt det här iaf, så det blir till att lån-byta lite, hört att det är rågrymt iaf. \o/

(Inte helt ontopic, menne.. aa!)

Medlem

Det var ju kanske inte helt otippat att det skulle sno förstaplatsen.

Medlem

Hopp, och när kommer PC versionen?

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Jo, fast värdelöst slut

Det är ju faktiskt början till en trilogi.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Små grupper vakter är verkligen inte svåra att slå, men jag tycker knappast att de sista assasination-fighterna mot sjukt många tempelriddare är för lätta...

Tyckte slutfighterna var rätt lätta jag, man kan ju lama sig med counterkills och dodge, och döda alla utan att ens få en skråma. Men det var inte vidare svårt med de olika kombos som annars finns.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem
Skrivet av SuperTank:

För en gång skull tycker jag faktiskt ett spel är för långt. Jag tycker detta skulle ha varit en bra speltid i vanliga fall, men då det är så få varierade spelmoment kunde de nästan kortat ner det lite tycker jag. Kanonspel annars och den har "my kind of story".

hur kan du klaga på att det är för långt?
om man bara gör "the bare minimum", dvs inte räddar invånare från elaka vakter, inte utforskar alla view points, inte sammlar flaggor och bara gör så många investigations man bara behöver (2-3st) så borde man klara det på under 10h.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av Silentzio:

roligt? jag är skeptisk... Det är ett oerhört snyggt och väljgjort spel rent tekniskt. Mainstoryn är bra (sålångt jag lirat)

Men när jag började spela spelet tog det inte långt tid innan jag blev hur orolig som helst för att hela spelet skulle gå ut på att tjuvlyssna, pickpocket och nita folk så de snackar. och det verkar som mina löften besannats... precis som LocSin skriver. Usch va irriterande det är när man rider t.ex. att man måste "krypköra" hästen hela tiden annars blir man attackerad. Man kunde väl få skritta iaf för sjutton!

Det är ett tekniskt skitsnyggt och välgjort spel, men man stör sig på massvis med grejor som drar ner helheten. Jag ser fram emot fz's recension för att se deras syn på saken.

Att det säljer bättre än Call of duty 4 är tråkigt, för där är ett spel som är ruggit bra och tack vare sin mp-del kommer hålla läänge.

Mitt tips till dem som inte köpt ännu är att låna liret av någon som redan köpt det, för 600kr tycker inte jag att Assasin's creed var värt iaf.

Tyckte också det där med att man måste "krypköra" hästen var skitirriterande. Slutade rätt ofta med att man drog på ändå och fick en smärre armé efter sig. Men det var ju bara att dyka i ner i närmaste höstack och så är var det avklarat. Eller döda hela bunten.

Skritta är nog iofs vad det heter när man "krypkör". Den vanliga han kör med är ju trav. Rätta mig om jag har fel. I dessa Googletider får man ju passa sig för vad man påstår sig veta.

Skrivet av dave-:

Dom har ju iallafall spytt ut reklam om spelet. Senast iförrgår såg jag på Ulitmate Fighting, då hade en kille upptryckt på röven Assassin Creed reklam.. hehe

undeligt ställe att sätta reklam på ..... ja menar man skulle ju kunna assiosera det till att det skulle va ett Skit spel he he


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv

Förvånar mig inte för spelet är dock jävligt bra.
Men det är irriterande att man måste gå söligt med både häst och utan för att man inte ska märkas.

Men det skiter jag oftast i. ^^


signatur

I am a fanboy.. o_O

1
Skriv svar