Film: Fick hem T2 Skull Edition och inFAMOUS SE

Medlem
Film: Fick hem T2 Skull Edition och inFAMOUS SE

Har gjort min första youtube film och det blev med temat "samlarutgåvor". Det är som sagt så att jag är en hängivet fan av CE, SE och LE utgåvor av film och spel. Dock är det bara de filmer och spel jag verkligen tycker om som jag har skaffat i dessa exklusiva utgåvor. Exempel på det är MGS4, GTA IV . Nedan har jag filmat Terminator 2 skull edition med blu-ray versionen som nyligen släpptes och tre dvd utgåvor med extra material och annat gott. Dessutom visar jag upp inFAMOUS Special Edition vilket jag personligen tycker har bland det snyggaste spelfodralet som gjorts. Tyvärr så är det bara Special Edition utgåvan som har denna fräcka design. Hur som helst, enjoy!

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/O5yLX2okdc8&hl=sv&fs=1&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/O5yLX2okdc8&hl=sv&fs=1&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Film: Fick hem T2 Skull Edition och inFAMOUS SE

Katt!

Medlem

Söt kisse
Snygg TE2 staty. Gillar inFAMOUSE fodralet.


signatur

Rawr

Medlem

Ja det fodralet såg faktiskt riktigt trevligt ut!
En sak som också var trevligt var videobloggen!
Fan så mycket roligare att se film när någon FZ användare pratar än att läsa, hehe.
Jag själv kommer aldrig göra något där jag pratar för jag är från Skåne, där dialekterna inte förstås.
En sak bara...ditt fodral var tomt...där var inget spel i (fniss)

Medlem

Håller med @d-aniel!
trevlig videorecension eller vad man ska säga:)
Fina omslag!

Medlem

Gillade inte riktigt fodralet då det var lite stökigt i mina ögon, det var dock jäkligt skönt att se ett spel vars specialutgåva in bestod av en steelbook som ALLA filmer och spel verkar få nu för tiden.

Var själv nära på att beställa hem T2-utgåvan, men oroade mig för att den skulle vara plastig vilket i kombination med att jag inte riktigt gillar filmen, skulle innebära att kasta pengarna i sjön.

Bra video med en riktigt fin katt!

Medlem

Btw, trodde rösten skulle vara typ en 30 åring xD


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av d-aniel:

Ja det fodralet såg faktiskt riktigt trevligt ut!
En sak som också var trevligt var videobloggen!
Fan så mycket roligare att se film när någon FZ användare pratar än att läsa, hehe.
Jag själv kommer aldrig göra något där jag pratar för jag är från Skåne, där dialekterna inte förstås.
En sak bara...ditt fodral var tomt...där var inget spel i (fniss)

haha, tackar.

Jo men gör det, kan bli riktigt kul att höra

Skrivet av 73mpl4R:

Håller med @d-aniel!
trevlig videorecension eller vad man ska säga:)
Fina omslag!

Tack! Jo inFAMOUS omslaget är ruskigt snyggt.

Skrivet av Crawller:

Söt kisse
Snygg TE2 staty. Gillar inFAMOUSE fodralet.

Jupp, en riktigt häftig sammlar utgåva. När jag fick hem paketet så skrattade jag över hur stor den var. Trodde inte att den skulle vara så massiv.

Jo min katt är så söt, heter cleo och är en riktig diva. Älskar färgen rosa, sover på gardiner så det blir som en sänghimmel och dyker alltid upp framför linsen när jag ska fota

Skrivet av kebbe:

Gillade inte riktigt fodralet då det var lite stökigt i mina ögon, det var dock jäkligt skönt att se ett spel vars specialutgåva in bestod av en steelbook som ALLA filmer och spel verkar få nu för tiden.

Var själv nära på att beställa hem T2-utgåvan, men oroade mig för att den skulle vara plastig vilket i kombination med att jag inte riktigt gillar filmen, skulle innebära att kasta pengarna i sjön.

Bra video med en riktigt fin katt!

Tack! Nä man ska inte beställa hem om man inte gillar filmen. Utgåvan var ganska rejält, dock lite plastig men rejält häftig.

Ok, stökig, nje, inte när man får hålla i den personligen. Den är så snyyg!

Skrivet av Crawller:

Btw, trodde rösten skulle vara typ en 30 åring xD

Haha! Ja, du, nä 23 man. Kanske låter yngre?

Skrivet av kabex:

Katt!

Ja hon ska alltid fram och synas när jag fotar eller filmar. Hon är en diva.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar