Crysis multiplayer krisar

Robot
Medlem
Crysis multiplayer krisar

Inget jag stötte på iaf, funkat bra sen jag installerade det.. Dock funkade inte andra banan som den skulle.. Löstes endast med en reinstall.

Inaktiv

"Sever Authorized failed" står det ungefär, vet ej vad man kan göra åt det, spelar klart galaxy medans jag väntar på en patch

Medlem
Skrivet av L1ightF00t_:

"Sever Authorized failed" står det ungefär, vet ej vad man kan göra åt det, spelar klart galaxy medans jag väntar på en patch

Hade detta problem själv. Löser det genom att gå in på Den Här Datorn, Utforska Crysis Skivan, gå sedan in i mappen Tools, klicka på Crysis_code och skriv in CD-Key igen så ska det lösa sig.

Överfett spel annars!

Medlem

Äh multin suger, tycker det är väldigt dåligt såna problem uppenbarar sig i fullversionen, i betan hade man förståelse.. känns änså inte som multi passar i detta spel ,kartorna är på tok för stora och för få spelare.

Medlem

Tycker multin äger i detta spel finns inge häftigare än att lira med day and night cycle jag bara älskar dx10

Inaktiv
Skrivet av Snoop0:
Skrivet av L1ightF00t_:

"Sever Authorized failed" står det ungefär, vet ej vad man kan göra åt det, spelar klart galaxy medans jag väntar på en patch

Hade detta problem själv. Löser det genom att gå in på Den Här Datorn, Utforska Crysis Skivan, gå sedan in i mappen Tools, klicka på Crysis_code och skriv in CD-Key igen så ska det lösa sig.

Överfett spel annars!

tack tack, ska testa!

Medlem

Fattar inte att swebarb säger att mpn suger ifrån ingenstans, killen ville ha hjälp med en grej inte veta hur mpn var i spelet.

Helt sjukt störande.

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Fattar inte att swebarb säger att mpn suger ifrån ingenstans, killen ville ha hjälp med en grej inte veta hur mpn var i spelet.

Helt sjukt störande.

Hehe, det är som på idg.se så snabbt någon nämner windows eller linux så kommer det kommentarer om hurvida det suger eller inte oavsett vad själva artikeln handlade om från början


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv
Skrivet av BlackBurn:

Tycker multin äger i detta spel finns inge häftigare än att lira med day and night cycle jag bara älskar dx10

Ja, för det är bara dx10 som klarar av det där... Ge dig.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

trodde folk visste att dx10 var en bluff, men men.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Har inga problem med mp delen och den här hyfsat kul faktiskt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Multiplayer verkade suga rätt hårt ändå av det jag hunnit testa hos en polare. Men smaken är som baken.

Medlem
Skrivet av jingai:

Multiplayer verkade suga rätt hårt ändå av det jag hunnit testa hos en polare. Men smaken är som baken.

idg.se


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

inget fel på multiplayern imo, lite balansering å så annars är det fullt spelbart

Medlem

Inte hunnit köpa spelet än.. Lirade betan en hel del, grymt rolig multiplayer. Kanske inte så bråttom då om det strular så mycket atm.

Medlem

Alternativ nummer ett fungerade för mig alldeles utmärkt.

Medlem

Lirar Singleplayer


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av BlackBurn:

Tycker multin äger i detta spel finns inge häftigare än att lira med day and night cycle jag bara älskar dx10

Ja, för det är bara dx10 som klarar av det där... Ge dig.

Nej det går att fixa så att det funkar med dx9 också men jag har sett någon server som körs i dx9 där du kan mejja ner träd och byggnader precis som i single player. Så där har du en anledning till dx10 grym fysik online.

Inaktiv

Lider grovt av att inte kunna ansluta till andra servrar i crysis MP.
http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=320585&tsta...

Tydligen är det ett känt fel med alla som kör vista 64 (Som mig själv) att punkbuster inte vill fungerar varav man inte kan joina PB servrar. Så man får plågas av på icke antifusk servrar där folk kan göra lite som dom vill.

1
Skriv svar