Kartpaket till Halo 3 på gång

Robot
esn
Medlem
Kartpaket till Halo 3 på gång

Ser grymt snygga ut.


signatur

| ASUS Z170-E | Corsair RMX 750x 750W | Intel Core i7-6700K @ 4,5Ghz OC | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666MHz CL16 | Razer Naga Chroma | Razer BlackWidow Chroma | Corsair Void | BenQ 24" LCD | BenQ 22'' LED | Phanteks Enthoo EVOLV ATX - Tempered Glass | 2TB HDD | 250 GB SSD |

Inaktiv

Hääärligt, bara två som kommer va med i matchmaking men foundry ser inte direkt rolig ut endå så.

Fan va grymt precis vad som behövdes två midsize till stora banor.

Medlem

Nice med fler banor, de ser rätt så roliga ut också, men vetifan om jag är villig att betala för det. 800ms points är väl runt 70spänn eller nått om jag inte är helt ute och seglar.

Medlem

Fyfan så jävla värdelöst ta betalt för 3 banor inte lite betalt heller 80 kr !! Jävla idioti om du frågar mig!

Inaktiv
Skrivet av BlackBurn:

Fyfan så jävla värdelöst ta betalt för 3 banor inte lite betalt heller 80 kr !! Jävla idioti om du frågar mig!

80/3= 26 kr
(Uppskattat antal timmar man spelar per bana) 26/100 = 0,26
(Antal minuter) 0,26/60= 0.0043

Alltså betalar man 0.0043 kr per minut per bana.
HUTLÖST MKT PENGAR!

Medlem

ÅÅ måste ju köpa en 360 nue:)

KoP
Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Fyfan så jävla värdelöst ta betalt för 3 banor inte lite betalt heller 80 kr !! Jävla idioti om du frågar mig!

Ja.. visst är det idioti att folk ska ha lön för ett
utfört jobb. Usch, bort med sånt! Alla ska jobba
gratis!

Medlem
Skrivet av Dogge:

Hääärligt, bara två som kommer va med i matchmaking men foundry ser inte direkt rolig ut endå så.

Foundry lär ju bli coolast, läs på bungie.net, man ska kunna ta bort ALLT och göra från sratch i forge, en på bungie hade gjort en kopia på Hang 'Em High

1
Skriv svar