Terminator-spel tillkännagivet

Robot
Terminator-spel tillkännagivet
Medlem
Terminator-spel tillkännagivet

Kan just se en lönnfet Arnold mumla "Hosta å vissla bejby!"..


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

kan bli intressant, filmen dvs utan arnold. iofs så var det givet med en film till med tanke på slutet


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hoppas att det där spelet inte är det jag tror det är.
Kommer ihåg hur mkt jag såg fram emot Terminator: War of the Machines till PC som vart urkasst.

Hoppas för guds skull att det där screenshotet är från det spelet
och inte det nya.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

kan bli intressant, filmen dvs utan arnold. iofs så var det givet med en film till med tanke på slutet

Vad jag läst skall det göras tre filmer till, alla lär väl dock bli utan Arnold!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Dom har ju bara ett år på sig att göra spelet, så jag hoppas inte på för mycket... Sen såg vi ju hur det blev med War of the Machines, det var ju inte precis en höjdare.

Medlem

GET TO DA CHOPPA!!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Man vet ju aldrig .. vi får se ifall dom vågar släppa en gampelay rulle eller screenshot snart


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Lika bra som filmen, eh? Eftersom att det är McG som regisserar den, måste jag anta att de planerar att avsiktligt göra ett riktigt skitspel 8)


signatur

Aj, dina ögon!

Skägg.
10 Chambers

Äh, gör en ordentlig uppföljade på #Future Shock istället, grymt spel. Bland de första polygonliren, apstora banor och fordon!


signatur
Medlem

Om inte arnold spelar terminator så lär det inte vara mycket att se


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av noaxark:

Lika bra som filmen, eh? Eftersom att det är McG som regisserar den, måste jag anta att de planerar att avsiktligt göra ett riktigt skitspel 8)

McG är kool.


signatur
Inaktiv

dom enda terminator spel man lirat var på megadriven, och dom var hyfsade.

och naturligtvis Future Shock.

var det på future shock där man kunde skjuta på månen och så stod det typ, "ow ow ow" och sen åkte månen ner i horisonten,
nåt sånt knasgrejs .

Medlem

hmm, både film och tv-serie antar jag då.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Hoppas att det där spelet inte är det jag tror det är.
Kommer ihåg hur mkt jag såg fram emot Terminator: War of the Machines till PC som vart urkasst.

Precis. Konceptet var bra, grafiken schysst och spelet hade varit bra om bara inte de totalt fu*kat upp nätkoden. Har aldrig spelat ett så laggit spel, inte ens på den tiden man körde med ett slött modem. Nätverkskoden måste ha varit skriven av en pryo-elev med AHDH som levererat den just den dagen som speltestarna var på semester.

Man får ju hoppas att dem inte gör samma misstag med det här nya spelet. Är dem smarta så köper dem en licens på U3, CryTek2, Doom 3 eller Steam motorn och koncentrerar sig på att skapa ett bra och snyggt spel.

Men jag kommer att testa det innan jag rusar iväg och köper det iaf.

Medlem

Vad jag har hört så kommer Arnold vara med i en liten biroll i den nya filmen. Men den som lever får se.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

dom enda terminator spel man lirat var på megadriven, och dom var hyfsade.

och naturligtvis Future Shock.

var det på future shock där man kunde skjuta på månen och så stod det typ, "ow ow ow" och sen åkte månen ner i horisonten,
nåt sånt knasgrejs .

Var precis Future Shock jag tänkte på när jag såg bilden.
http://www.gamespot.com/pc/action/terminatorfutureshock/image...

Har goda minnen ifrån Terminator 1 till pc, baserat på första filmen.
Gick lira som antingen terminatorn eller Kyle Reese soldaten från framtiden. Sedan lekte man katt och råtta i en storstad, rånade banker för pengar, handlade i vapen och apotek eller flydde ifrån polisen.
3D free roam före sin tid och duktigt skojj. Något liknande i uppdaterad version vore väldigt intressant.

Medlem

dom första spelen var galet grymma. till sega.

likaså dom 2 första filmerna.

men 3an gillade jag inte. var inte änns i närheten av 1an och 2an...

så hoppas denna har samma annda, samma stil, samma allt.

Medlem

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Terminator:_Future_Shock

"The mouse-look allows players to aim at and continually shoot the moon in the sky on the levels that take place outside. The game will display the word 'ow!' in red a few times, then the moon will fall from the sky."

En av de roligaste ögonblicken jag haft i spel.

Medlem

Så synd att en sån bra Filmserie ska få bita i gräset igen.. det enda bra i Terminator 3 var slutet.. även om det var lite B

Inaktiv

jo dom får inte hålla på för länge med samma snubbe,
se på dom gamla stålmannenfilmerna,
1an och 2an är sketbra, 3an en ren komedi och 4an en katastrof.

och Robocop filmerna 1 och 2 var bra medans 3an där fanskapet börjar flyga då skämns man verkligen.

Medlem

Terminator skulle rent hypotetiskt kunna bli ett rätt grymt fps/ skräckspel. Inse att ha en sådan där mördarmaskin efter sig, som aldrig ger upp förrän du är död. Inse när du kommer gående i en korridor, bara för att en terminator kommer gående genom gipsväggen och börjar jaga dig. Du pepprar slut på all ammo, bara för att söla ned jakten.

Vad var det för fps-spel som hade en addon där spöket Laban kom och jagade dig genom väggar och åt din energi? Jävligt otäckt var det.

Inaktiv

skulle det inte kunna funka med ett teminator mmo ?
där det finns en sida som är dom elaka robotorna och andra sidan den goda med människor ?

hade gärna lirat nåt sånt.

Medlem

Det är nice med nytt terminator spel, hörde att det skulle komma en ny terminator film som enbart skulle behandla kriget, någon som kan bekräfta?


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv

ny terminator film utan arnold i huvudrollen kommer nog kännas fel,
för hur många biffar är någorlunda skådisar ?
dom enda jag vet är The Rock och vin diesel, och ingen av dom lär kunna se ut som en robot.

1
Skriv svar