FZ Poll: Har du ett DirectX 10-kort?

Robot
Medlem
FZ Poll: Har du ett DirectX 10-kort?

Kommer personligen skaffa ett HD3870 vid nästa löning.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag väntar ett tag till.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Har ett 8800gts 640mb som äger på allt, utom crysis.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Ny dator först om tidigast ett år, då blir det med DX10, plus Vista som då troligen har fått iaf ett service pack.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Har ett Asus Geforce 8800GTX 768 MB.

Medlem

Nejdu jag väntar iallafall till efter jul! Då får vi se vad det blir


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Har 8800 Ultra Med XP

Medlem

Jag har ett med DX10 stöd, dock använder jag inte DX10 då dom vägrar lägga de i XP, jag vägrar köra Vista så

Inaktiv

Håller med Consollus, 8800 GTX 768 MB

MFC
Medlem

dx10 är hypat.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Har ett 8800GT om ett par dagar.

Medlem

Gainward 8800 GTX 768 MB


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Köper ny dator efter jul antagligen Dx10


signatur
Medlem

Sitter just nu med ett XFX 8800GTS, men Vista är långt ifrån mitt tycke, så när det kommer till Crysis så håller jag mig till konfigurationstweaket.

Inaktiv

Den som tror att en student som tvingas betala hyra m.m har råd med ett sprillans nytt grafik-kort är pantad.


signatur
Medlem

Har ett 8800GT som jag stortrivs med. Lär bli ett till efter jul så man kan köra Crysis på ultra high, nu kan jag bara köra de på high med spelbar FPS, och förhoppningsvis så har de kommit fixar från både Crytek och Nvidia som höjer stödet för SLI

m1
Medlem

Uppgraderade för två månader sen, men det blev "bara" ett x1950pro, det räcker så länge. Innan det klarade jag mig många år på mitt 9800pro, är inte så kräsen av mig

Medlem

Självklart blir det Dx10 vid nästa uppgradering. Nästa uppgradering sker tidigast i slutet av december och senast i slutet av februari.

Medlem

Ska snart köpas, men DX10 lär inte användas. Tänker fan inte skaffa vista

Medlem
Skrivet av jonas:

Jag har ett med DX10 stöd, dock använder jag inte DX10 då dom vägrar lägga de i XP, jag vägrar köra Vista så

Samma här, använder det bara för DX9, Vista får vänta ett tag till tycker jag. Tycker det skulle ha varit bland alternativen dock, att man har DX10 stöd och använder det eller att man har det men inte använder det.

/ LordDaimos

Inaktiv
Skrivet av Ascendant:

Den som tror att en student som tvingas betala hyra m.m har råd med ett sprillans nytt grafik-kort är pantad.

Jag har inget jobb och ingen som helst inkomst i stort sett för tillfället. Men jag hade råd med en dator för 20k.

Det handlar om planering och prioritering. Otroligt idiotiskt köp men... man lever ju bara en gång.

Inaktiv

Jag ser inte pollen, hur som helst.

DirectX10 är en stor skillnad. Min dator har Vista och Nvidia Geforce 8600.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Kör 8800GTS så , svar ja, på den frågan. Kör dock bara DX9 då jag HATAR Vista och hittills gör DX10 lyckligtvis inte så stor skillnad att jag verkligen känner mig tvingad att byta... Fasar för den dagen jag måste dock! Var rädd att Crysis var den dagen, men det visade sig ju fungera bra med Dx10 effekter i DX9 med HURRA!!!

Medlem

Ett 8800gts 640mb är påväg men tänker dock köra det i XP då skillnaden mellan DX9 och DX10 är väldigt liten just nu.

Medlem

Har 8800GTS 320mb.
Kör endast XP för det är det enda som är värt det.

Medlem

8600 GT

Är nöjd.

Medlem

Har ett 8800GTX som införskaffades för nästan ett år sedan. Köpte det enbart för DX9 prestandan som fortfarande är ruggit bra i alla spel (fram till Cysis då dvs ).

Men huruvida DX10 kommer att revolutionera spelen framöver har jag svårt att tro, kör sjäv med vissa "DX10 only" effekter i Crysis i XP.

Även swecklockers hade en artikel om det, då i samband med Crysis demot som visade att "DX10 effekter" funkade i DX9:
Samma sak med DX10.1 som av de flesta speltillverkare, nvidia och även MS har "nerhypat".


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ett 8500GT @ 540/900 kör XP med Vista Transformation pack 7.0 och ViStart så det liknar Vista :P(självklart inte DX10 ändå)

Inaktiv

8600M GT med 512MB DDR2 minne, nöjd för att det är en laptop. Men börjar längta tillbaks till staionär. Men det kommer att få vara i några år. Får använda 360 till mer grafiskt avancerade spel.


signatur

Kan Age of Conan bli nåt? :)

Skriv svar