Robot
NASCAR 08

Högljutt som grannens gräsklippare, amerikanskt som äppelpaj och svettigt som en finsk risbastu - FZ har testat däckfriktionen i NASCAR 08.


Inaktiv
FZ recenserar NASCAR 08

online så är det nog kul.

Medlem

Kul att det släpps spel för entusiaster. Ge oss nu bara ett streetracingspel med ordentlig körkänsla och välgjord force feedback också.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Önskar det kunde släppas ett nytt Nascar spel på PC.

Medlem

Nascar Racing 1 och Nascar Racing 2 var helt underbara spel! Man var ju helt galen då man körde ett helt race (2 timmar) på Talladega med tangentbordet non-stop! Synd att det inte finns något nytt Nascar spel av Papyrus (dom finns väl inte mer va?). Trött på alla EA-lika-med-ingen-själ-spel.

Edit: Hittade den här sidan:
http://www.iracing.com/

Skaparen av Nascar Racing serien (och övriga erkända titlar från Papyrus) Dave Kaemmer lever fortfarande vidare. Med en förfinad motor från Nascar Racing 2003 kommer en simulator (notera att detta inte kommer att vara ett spel enl. Dave utan en simulator) att släppas i framtiden. Är under utveckling och ser väldigt lovande ut! Hoppas priset blir rätt bara. Spelet kommer också att bara kunna köpas via internet.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Testade demot av detta Nascar 08, helt värdelöst enligt mig, att köra runt på en oval bana om och om igen är inte kul, tackar vet man Colin McRae


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

bara till 360?


signatur

B lup

1
Skriv svar