Vinn Call of Duty 4 hos FZ

Robot
Medlem
Vinn Call of Duty 4 hos FZ

Har jag missa nått men gick inte denna tävling nyss?

Inaktiv

En utslagsfråga som man faktist kan ha rätt eller fel på?! Boh-Yah!

Medlem

Men äh, det gör väl inget att det är lite deltagare?

Större chans för mig att vinna ju!


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av jonas:

Har jag missa nått men gick inte denna tävling nyss?

Den håller på, detta är bara en påminnelse

Medlem
Skrivet av jonas:

Har jag missa nått men gick inte denna tävling nyss?

Hörtalas om påminnelse?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Jasså? Så vad händer om man skriver in sig på båda?
Hade varit bättre om ni postat det som en påminnelse... titeln på nyheten alltså. :S


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av DarthZ:

Jasså? Så vad händer om man skriver in sig på båda?
Hade varit bättre om ni postat det som en påminnelse... titeln på nyheten alltså. :S

Du kan inte anmäla dig till tävlingen mer än en gång.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Kanske vore bra om det visades ett meddelande på tävling sidan om man redan har deltagit i tävlingen.

Då slipper man förvirringarna

Medlem

Varning! Tävla inte! Ni riskerar att vinna ett skitspel!

Redaktör

Kan väl inte vara så svårt att minnas om du varit med i tävlingen eller inte...?


signatur
Medlem
Skrivet av pennywise:

Varning! Tävla inte! Ni riskerar att vinna ett skitspel!

Varning! Läs inte! Ni riskerar bli utsatta för kvalificerat skitsnack!

CoD4 är utan tvekan årets bästa actionspel och MP. Förbannat jävla bra slut också!


signatur

- r4z0r -

Medlem

Så, då har man svarat.

Medlem

Tyckte inte om spelet så gör alla en tjänst och låter bli att svara

Medlem
Skrivet av r4z0r:
Skrivet av pennywise:

Varning! Tävla inte! Ni riskerar att vinna ett skitspel!

Varning! Läs inte! Ni riskerar bli utsatta för kvalificerat skitsnack!

CoD4 är utan tvekan årets bästa actionspel och MP. Förbannat jävla bra slut också!

Han försöker bara få färre att tävla för att han själv ska ha större chans. Har inget annat än hört bra saker om det.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Cod 4 är nog det bästa krigsspelet som gjorts på länge Jag svarade nyss på frågorna.

Medlem

Har spelat igenom spelet hos min kompis och tycker att SP var kul men lite kort, men som tur är så finns ju MP och det var roligare än jag trodde. hoppas man får spelet nu så man slipper köpa det

Medlem

Toppenspel, utan tvekan

Men spela gärna multiplayer på 360 istället. Infinity Ward klantade sig lite och gjorde så alla stats ligger clientside, istället för serverside (som Battlefield-spelen), så det tar några minuter så har man en fullt maxad level 55 profil.

Inte så himla galet ondskefullt kanske, men för oss som gillar själva levlingsprocessen så känns det lite meningslöst när man helt enkelt kan låsa upp allt på en gång

Nåja. Lycka till i alla fall. Singleplayerdelen är av absolut högsta klass

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Hörtalas om påminnelse?

Jo, men varför syns det inte att man redan har tävla redan i sådana fall?

Redaktör

Du får ett felmeddelande om du försöker delta en andra gång. Den som kodade tävlingssidan räknade kallt med att folks minne funkar i en eller ett par veckor.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Du får ett felmeddelande om du försöker delta en andra gång. Den som kodade tävlingssidan räknade kallt med att folks minne funkar i en eller ett par veckor.

Hehe jo de är sant. Har för mig att det fanns en stop förr. Men men jag är nog lite förvirrad bara

Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Kan väl inte vara så svårt att minnas om du varit med i tävlingen eller inte...?

Kan väl inte vara så svårt att skriva något liknande "påminnelse"?

Äh, inte så petigt.. men det kan bli lite förvirrande, man vet ju inte hur ni har tänkt.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av DarthZ:
Skrivet av Tompa:

Kan väl inte vara så svårt att minnas om du varit med i tävlingen eller inte...?

Kan väl inte vara så svårt att skriva något liknande "påminnelse"?

Äh, inte så petigt.. men det kan bli lite förvirrande, man vet ju inte hur ni har tänkt.

Håller faktiskt med. Jag vet att jag svarat på tävlingen men när jag går in på sidan och får upp ett nytt tomt formulär trodde jag direkt, "Aha, min ansökan gick ej igenom, dags att göra om det" Men när man väl klickar på "Skicka svar" så får man upp att emailadressen redan är använd. Som sagt, skrev att det är en påminnelse eller gör så att när man kommer in på sidan står det direkt att man redan deltagit. Rätt ska va rätt och inte alls speciellt svårt att göra :).

Medlem

Svarade metvetet fel på en av frågorna.. Dumt, jaja får hoppas att jag inte klantar mig inför nästa tävling

Medlem
Skrivet av Bazil:

En utslagsfråga som man faktist kan ha rätt eller fel på?! Boh-Yah!

I second that.

Medlem
Skrivet av Detrol:

Svarade metvetet fel på en av frågorna.. Dumt, jaja får hoppas att jag inte klantar mig inför nästa tävling

Hur ska du ha det, klantade du dig eller svarade du medvetet fel?

Medlem

Ja de kanske var lite fel uttrycket, men jag klantade mig, viste svaret men klickade i fel ruta

Medlem
Skrivet av Detrol:

Ja de kanske var lite fel uttrycket, men jag klantade mig, viste svaret men klickade i fel ruta

Äh, det är helt okej. Hoppas fler tar efter ditt goda exempel!

Medlem
Skrivet av Lowlife:
Skrivet av Detrol:

Ja de kanske var lite fel uttrycket, men jag klantade mig, viste svaret men klickade i fel ruta

Äh, det är helt okej. Hoppas fler tar efter ditt goda exempel!

:up::D


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Att det kan bli så stor diskussion om detta... Jösses! Hur många tävlingar kan det finnas om ett spel? Use your fucking memory! Annars köp nytt! Rekommenderar corsair!^^

12
Skriv svar