Vinn Call of Duty 4 hos FZ

Medlem

Nu har jag svarat, tillslut så att säga Känns som man har chans att vinna den här gången!


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Du får ett felmeddelande om du försöker delta en andra gång. Den som kodade tävlingssidan räknade kallt med att folks minne funkar i en eller ett par veckor.

Borde iofs inte vara så svårt att minnas "hmm har jag deltagit i cod4-tävlingen"... och om man minns att det har "varit" en tävling redan.. borde man kanske känna igen att det fortfarande samma tävling.. om man inte är helt blind

Inaktiv

Ramlade in på Fragbite och såg en liten rolig grej..

"Fråga ang. Call of Duty 4 och SAS
Tjenare! Har 2 frågor.

1. Call of Duty 4 har marknadsförts med filmer där politiska ledare recenserar spelet. Vem medverkade i den första filmen?

2. Man måste vara rätt tuff för att komma in i S.A.S. I urvalsprocessen, som tar ungefär sex månader, vistas man bland annat i en djungel. I vilket land och i vilken värdsdel finns denna djungel?

Tacksam för svar, diskussion: Skulle du kunna tänka dig att gå med i S.A.S, har dom ngn officiell sida? ty

226 träff(ar) sedan 2007-11-18 23:05 | Skriven av n0force "

hmmmmmmmmmmmmmmmmm!

Medlem

Gah! Missuppfattade frågan och skrev land istället =/


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Men vilken looser han borde ju inte få vinna... Hur svårt är det egentligen liksom?

Nu är klockan Tisdag:D Jag vill få reda på vilka som vann:)

Inaktiv

21 november är det slut, alltså imorrn. så du borde ju inte få reda på vilka som vann idag

Inaktiv

när släpps det vilka som vann ?

Redaktör

Snart efter den 21 november. Gissningsvis i morgon, men jag kan inte garantera det.


signatur
Medlem

I hope I win!

Är tomt på pengar nu så ett gratis CoD4 vore inte tokigt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Nu ere 22:a och nu vill vi ha svaren!!!

Medlem

Nu vill jag ha svaren! I hope i win ^_*

Medlem

Gah.. ge oss resultaten!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

12
Skriv svar