Soldier of Fortune: Payback patchat

Robot
Medlem
Soldier of Fortune: Payback patchat

Dom kanske skulle kunna ge oss lite grafikinställningar också?

Medlem

mjoo, budget spel blev det iaf=( Känns så himla tråkigt att inte få spela som john mullins igen! besviken


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Är detta fortfarande ett budgetspel eller? vore kul om det var nätt pris på de

Medlem

Är det bara jag som tycker det är konstigt? Spelet har inte kommit men en patch har kommit?


signatur

"I never asked to be squad leader"

Redaktör

Tror det är en budgettitel, det skulle ges ut av #Activision Value.


signatur
Medlem
Skrivet av Elias O:

Är det bara jag som tycker det är konstigt? Spelet har inte kommit men en patch har kommit?

Det har antagligen släppts i USA.

Inaktiv

Spelet kommer ju bara kosta 339 spänn till ps3/360 (webhallen) och 259 kr till Pc.. Så nog är det en budget titel.. Men det behöver ju inte suga för det Sof3 blir ett givet köp för mig.. Hoppas på att MP är lika kul som 2ans

Medlem

Ingen chat online, enda grafikinställning man kan göra är att ändra upplösning, inget anti-cheat, ingen konsol kan öppnas, ingen ded. server.

Låter riktigt hett

edit* Det sägs dock att utvecklarna kommer släppa en patch som förbättrar pc-versionen.

Medlem
Skrivet av Rave:

Spelet kommer ju bara kosta 339 spänn till ps3/360 (webhallen) och 259 kr till Pc.. Så nog är det en budget titel.. Men det behöver ju inte suga för det Sof3 blir ett givet köp för mig.. Hoppas på att MP är lika kul som 2ans

Kasta inte bort dina pengar. Läs på http://www.sofpayback.com så får du se vad folk har för allmän åsikt om spelet. Det verkar svårt att hitta något gott att säga om spelet.

Medlem

alltså detta spel har typ noll spelkänsla. men grafiken är typ lika snygg som Cod4 och desutom 120000gr bättre optimerad..

lite skumt?

Medlem

lol... bättre optimerad? wtf in bbqland...

Skrivet av St0ned:

alltså detta spel har typ noll spelkänsla. men grafiken är typ lika snygg som Cod4 och desutom 120000gr bättre optimerad..

lite skumt?

ehm tror inte det du.


signatur
Medlem
Skrivet av St0ned:

alltså detta spel har typ noll spelkänsla. men grafiken är typ lika snygg som Cod4 och desutom 120000gr bättre optimerad..

lite skumt?

Bättre grafik än CoD 4? *ASG*

Medlem

Jävla skit spel, precis som Blacksite, skippa dom, och lägg slantarna på cod4, Unreal 3 samt Crysis!, då är iaf julen räddad!


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv

haha sämsta spelet :S

Medlem

Fan, spel blir bara sämre och sämre. Inte gillat något spel sen i slutet av 90-talet. Bara HL2, Doom 3 och Soldier Of Fortune 2 som funkat sen dess typ.. Snackar om dator-spel nu.
Datorer kan gå och gömma sig snart om dom inte börjar göra roliga spel någon gång

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Fan, spel blir bara sämre och sämre. Inte gillat något spel sen i slutet av 90-talet. Bara HL2, Doom 3 och Soldier Of Fortune 2 som funkat sen dess typ.. Snackar om dator-spel nu.
Datorer kan gå och gömma sig snart om dom inte börjar göra roliga spel någon gång

Tror du missat Crysis, Cod4, gears of war(co-op), timeshift Men när det gäller SOF:Revange så vill jag inte säga så mycket då det inte finns så mycket att säga om spelet. Efter att sett huvudet försvinna av ett skott 100 gånger i rad så blev det en uninstall.

Poäng: 2/5

Medlem

Snacka om att lyckas sabba ett bra varumärke. spelet verkar ju bli rätt billigt dock, vilket tydligen verkar spegla kvaliten om jag fattat det rätt! man kan ju undra vad raven pysslar med eftersom de uppenbarligen inte gjorde SOF 3 själva. nya wolfenstein eller?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av St0ned:

alltså detta spel har typ noll spelkänsla. men grafiken är typ lika snygg som Cod4 och desutom 120000gr bättre optimerad..

lite skumt?

Bättre grafik än CoD 4? *ASG*

HAHA LÅNGT IFRÅN COD4.. fifan sitter du o lirar cod4 i low res eller???


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

om du nu är lite smart..

så tittar du var det står i min signatur.

maxar både Cod4 och Sof..

och jag ser vad jag ser.

Sof är inte långt ifrån Cod4 grafiskt så enkelt är det..

och till alla ni som säger anorlunda.. hänvisa inte till FZ bilder filmer ffs...

vet inte vad dom kör på för grafikintällningar, men det är mycket snyggare än så.

Inaktiv

snygg grafik men dålig spelkänsla och lite väl kort

Inaktiv

Ok grafik för ett lågbudgetsfiasko det finns snyggare förbisedda spel, och bättre, och bättre budgetspel.

1
Skriv svar