TimeShift hos FZ som multiplayerdemo

Robot
Medlem
TimeShift hos FZ som multiplayerdemo

Någon får gärna berätta om det är värt att ladda ner. Jag pallar inte nu.

Medlem

Ursh och fy vilka hemska spel det finns! Döda döda döda det är vad alla spel går ut på! Jag skulle vilja se ett spel där man kan utföra våldtäckter på unga flickor! Sånna spel som TimeShift är ju fan sjuka.

Medlem

Jag spelade SP demot på Xbox, inte precis den roligaste skjutaren, men en bra idé.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv
Skrivet av United:

Ursh och fy vilka hemska spel det finns! Döda döda döda det är vad alla spel går ut på! Jag skulle vilja se ett spel där man kan utföra våldtäckter på unga flickor! Sånna spel som TimeShift är ju fan sjuka.

[Editerat av admin]

Förövrigt är det ett otroligt underbart spel, båda i SP och MP, helt kass story i sp dock, men för dom som gillar gameplay blir nog timeshift ett spel man tar fram med några månaders mellanrum och spelar om och om.


signatur

http://www.rainbowsix-vegas.net - Rainbow Six: Vegas community

Inaktiv
Skrivet av Petah:
Skrivet av United:

Ursh och fy vilka hemska spel det finns! Döda döda döda det är vad alla spel går ut på! Jag skulle vilja se ett spel där man kan utföra våldtäckter på unga flickor! Sånna spel som TimeShift är ju fan sjuka.

[Editerat av admin]

vågar tro att United var lite sarkasisk..

annars så finns det gott om våldtäckt-spel..

Medlem

Typ... the witcher.

Medlem
Skrivet av Perequin:

Typ... the witcher.

Va?

Vila i frid

Jag vill påminna alla om att vi inte tillåter personangrepp i forumet. Inlägg raderade och ändrade.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Spelet i multiplayer var rätt kul men det finns bara 4a servrar varav 2 av dom har bra ping och inte så många som spelar så det är lite trisst.

Medlem

jag brukar hosta server

1
Skriv svar