I väntan på E3...

Medlem
I väntan på E3...

På måndag smäller det! Alla springer runt som yra höns i ren upphetsning - ni skulle se hur det ser ut här hemma, helt galet, konfetti i taket, jag går på händerna, skeletten i garderoben dansar cancan. Som vanligt gissas det vitt och brett kring vad som kommer visas och vad som kommer presenteras. Men skit i kvalificerade spådomar, det här vill jag se!

Spelbart på Alan Wake! Ett nytt Kid Icarus! En presskonferens från Nintendo där de står och brölar dödsmetall-visor på scen och hivar hinkar med blod på publiken! Ett överraskningsbesök från Michel Ancel som lovar att Beyond Good & Evil 2 blir världens bästa spel! Ett mera tippat besök från Tim Schafer som lovar att Brütal Legend blir världens bästa spel! Ett extremt otippat överraskningsbesök från Jonathan Blow som passar på att lova att hans nästa spel blir världens bästa spel!

Jag vill se cojones, mandom, mod och morske man, jävlar anamma och en hel del asskickande.

Men framförallt vill jag se en massa saker som jag inte visste att jag ville se.

#blogg

Medlem
I väntan på E3...

signatur

- Ät mig levande.

Inaktiv

Det du vill se är mer av är L.A Noire och red read redamption som oss alla andra!


signatur

ka mate ka mate, ka ora ka ora, ka mate ka mate, ka ora ka ora.

Medlem

Men Rockstar är ju inte på E3... Så det blir nog inget RRR i år. Själv vill jag ha Michel Ancels kärleksbarn!

Inaktiv

Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett, Tommy! Du räddade just mitt liv!


signatur

Kittens are for real!

1
Skriv svar