Vinnarna i Crysis-tävlingen utsedda

Robot
Vinnarna i Crysis-tävlingen utsedda
Medlem
Vinnarna i Crysis-tävlingen utsedda

Noes föll på lotten, hade me "GPU Cry" som utslags namn.

Medlem

Men gud va tråkiga vinnarförslag... seriöst ?

Medlem

Vissa var helt okej, men Duke Nukem Forever? Kom igen, hur kan det få pris? :s Och "Något som inte är ordlek på företagsnamnet" är väl knappast en titel?

Medlem

Mitt "CryMore" räckte inte? :C

Medlem

HA ha ha jag vann.. helt sjukt.. Devil may cry 5.. trodde aldrig tack så himla mkt FZ!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Booya! 4:e plats minsann Vad fruktansvärt glad jag blev nu jag brukar aldrig vinna nånting =D

Medlem

Grattis alla vinnare.

Vem hade tråkigaste förslaget? Mitt:
Battle Cry: Cry Me A River

Faktum är att jag hade "Crikey!" i tankarna


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

För en gångs skull så tycker jag faktiskt att vissa var bara.... va fan?

"Något som inte är ordlek på företagsnamnet" ? WTF?

Mitt "Crypton" hade platsat där mycket bättre

PS. Jag hade skrivit iCry och skulle just skicka.. men insåg sedan kanske att ni ville att man skulle vara seriös, tydligen så går tävlingarna endast ut på att vara roligast... Måste komma ihåg det till nästa gång


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Förstod att jag inte skulle vinna med så tråkigt som "CryIngHardware". Grattis till vinnarna!

Grattis till vinnarna!

Medlem

Många vinnarförslag sög rakt igenom. Car Fry var det enda jag skrattade åt och det enda vettiga utav dom alla.

Mitt förslag var f.ö. Cryogenics

Medlem

Pfft, så CrySissy dög inte heller =P

Medlem

Fan då... Att "Något som inte är ordlek på företagsnamnet" vann när mitt [Insert bad word-game here] inte vann

Medlem

Om jag hade varit med och tävlat så hade nog mitt bidrag varit Boys Don't Cry eller Cryzy Neighbor: Will They Ever Shut The Hell Up At Night When I'm Trying To Sleep!

Medlem

Happ.. Så Crytical Error dög inte? Då får jag väll hoppas på att jag vinner i CoD4 tävlingen >_>

Medlem

Jag hade Cryptonite...trodde min va ett bra förslag:P...men men


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

"Något som inte är ordlek på företagsnamnet"!!!

klart bästa alternativet!!! antagligen har alla valt nåt i stuk med far cry 3.... far cry 2.... far cry 99.. eller nåt!! hahahaha

Medlem

Oj oväntad vinst helt klart, dock en mycket glad överaskning.
men är det bara jag som tycker det blir lite uttjatat med deras anspelningar på "crytek" i varje speltitel?

Medlem

Tyckte "Crybaby" (Lipsill) var ganska bra annars, men nehepp.

Inaktiv

Men "Duke Nukem Forever"!? Skämtar ni? Det är ju nästan bara plagiat på ett annat spel som aldrig kom ut! skärp er...


signatur

ammagawhd...

Inaktiv

Jag tror faktiskt inte de lata jävlarna på FZ läser alla bidrag, de kollar nog igenom de 30 första och sen kastar de tärning om vilka som ska vinna. Jag menar, hur annars kunde inte mitt "Perfect Cryme" ta hem tävlingen?

Medlem
Skrivet av Tesla7zap:

Tyckte "Crybaby" (Lipsill) var ganska bra annars, men nehepp.

jag hade också "Crybaby"

Medlem

WTF? Devil may Cry 5? Duke Nukem Forever? Är ni f*n seriösa eller?

Medlem
Skrivet av Roughack:

Oj oväntad vinst helt klart, dock en mycket glad överaskning.
men är det bara jag som tycker det blir lite uttjatat med deras anspelningar på "crytek" i varje speltitel?

De anspelar inte på sitt företagsnamn. De gör ordlekar med ordet "cry". "Far cry" är t.ex ett riktigt talesätt (eller vad det nu kallas) i engelska språket. Crysis däremot vara bara ett tafatt försök, IMO.

EDIT: Måste också stämma in här med många andra. Förstår absolut INTE motiveringen bakom Duke Nukem Forever.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

aja, kanske svarade fel på någon fråga eller dylikt.

"Cry Some More" var mitt förslag iaf.

Grattis till alla vinnare.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Duke nuken förslaget var garanterat bäst och borde fått 1a pris

Inaktiv

Haha vafan, hade också Crybaby ^^

Medlem

Hade hoppats på lite mer seriösa vinnar bidrag. men men..
Jag skrev "Cryosphere"

Medlem

Skojiga alternativ de tog =D
Mitt var WarCry.
Inte så originellt och de lär redan finnas spel med det namnet men det verkade inte spela roll med tanke på "Duke Nukem Forever" =P
Ska metaforen i det hela vara att Crytek faktiskt släpper ut spel jämfört med 3drealms eller vad? =o aja good show ^D

Skriv svar