Frontlines: Fuel of War filmat

Robot
Medlem
Frontlines: Fuel of War filmat

just rename the game Robot wars!

Inaktiv

Det där såg ju hur tråkigt ut som helst. Snyggt, men hur kul kan det bli att bli nedmejad av robotar runda efter runda.

Medlem
Skrivet av Katana:

just rename the game Robot wars!

*skrattar* nice!

väldans vad massa special prylar man kan använda. kanske kan bli för mycket?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Lol, verkar lite tramsigt med små uber-robotar.

Medlem

hm.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Första trailern jag sett som fått mitt intresse, verkar ju skitkul...:D


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Suck, känns barnligt med dom där drönarna, frågan är var dom får plats med ammunition någonstans...

Inaktiv

Ok att använda dom som ett alternativ till UAV. Men inga vapen som kan ta ut en tank... Bara löjligt ju. Eftersom en tank vanligtvis tar 2-3 rpg skott i spel så känns det ju löjligt att en liten R/C heli som egentligen borde skjuta softairgun kulor som mest kan slå ut en tank.


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

hehe lite överdrivet o kunna ta ut en tank men allt annat verkar möjligt me drones. Har sett radio styrda grejjer me vapen på som tagits fram för usa's armé.

http://www.youtube.com/watch?v=hQf0Q0JEdtE&feature=related

1
Skriv svar