Webhallen är "mög" + CL tippning

Inaktiv
Webhallen är "mög" + CL tippning

Champions League-final ikväll.

Tjenare,

Beställde ett nytt spel av Webhallen i förra veckan. IDAG kom det. Mycket trevligt. Fattar inte hur det kan ta så lång tid för dem att få skickat ett spel. Två dagars väntetid är MAX, kan jag känna.
Riktigt surt.

Eller jag vet inte. Har bara handlat spel från dem innan, och en gång. Då tog det 48 timmar. Kanske en undantag? Ni som beställer spel från nätet, tar det alltid en vecka innan man får sitt förbannade spel?

Ja, som ni märker är jag allmänt upprörd.

----------------------

CL-Final ikväll. Kan bli riktigt bra det. Eftersom att jag är Chelsea-fan, hejar jag INTE på Barca. Även om det tar emot att hålla på United. Men Barcelona är inte värda segern efter fusket senast.

Tippar 3-1 till Manchester United.

Vad tippar du? Kommentera.

Godafton!

#blogg


signatur

--------------------------
http://www.fz.se/bloggar/spelbloggen_/

Medlem
Webhallen är "mög" + CL tippning

Mmm, jag brukar köpa alla mina spel via nätet, och mest då från Webhallen. Tyvärr är de riktigt slöa på att skicka. De få gånger det har gått snabbt är när man förhandsbokat spel som är helt nya. Förra veckan var också lite speciell med att torsdagen var en röd dag, och fredagen var en klämdag för många. Kom inte ihåg vad det stod på deras sida men deras öppetider var ju lite si och så de dagarna.
Förstår dock inte vad som är så svårt, när man beställer måndag kväll och det skickas inte förrän måndagen veckan därpå...jisses

Medlem

Barca vinner, no doubt about it!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

nu vann du mycket respekt hos mig... UNITED<333,,, nu vänder vi på detta!

Medlem

Har köpt flera gånger på webhallen, och alltid fått spelen snabbt. Särskilt, som Lyrisius säger, när man förbokat.

Har en beställning gjord i går. Får se när den kommer. Förhoppningsvis innan helgen

*kollar orderstatus*
Hade inte skickats idag, så då kommer det inte imorgon.
First för mig detta. Synd. Hade stort förtroende för webhallen innan.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

jag tippar 2-0 till Barcelona såhär nu i efterhand

Medlem
Skrivet av Eschricht:

jag tippar 2-0 till Barcelona såhär nu i efterhand

Messi spelade oerhört bra! Manchester borde ha vunnit egentligen. Vad höll de på med i försvaret egentligen? De fick inte igång sitt fina passningsspel alls, nej Barcelona gjorde sig väl förtjänt av vinsten:)

Medlem

Du beställde inte precis innan helgen då?


signatur

Wai

Medlem

Webhallen har varit lite tröga med att skicka när jag har beställt också. Fast nu kan det ju som sagt ha med helgdagarna att göra.

Den här finalen du pratar om. Vad handlar det om? Vattenpolo?

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Den här finalen du pratar om. Vad handlar det om? Vattenpolo?

Det är ju fotboll:)

Medlem

när de gäller spelköp går jag alltid på webhallen.. har dock aldrig beställt hem om de var det du gjorde.. om man har någon del av kroppen som inte är fettbelagd så åk in till butiken och hämta de..


signatur

I have spoken..

1
Skriv svar