World of Warcraft uppdaterat

Robot
Medlem
World of Warcraft uppdaterat

Spelar folk fortfarande WoW? En dum fråga givetvis, då tusentals fortfarande är kvar i detta träsk.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Spelar folk fortfarande WoW? En dum fråga givetvis, då tusentals fortfarande är kvar i detta träsk.

WOW nåde precis 9,3m spelare, alltså fler spelare en vad Sverige har invånare.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Spelar folk fortfarande WoW? En dum fråga givetvis, då tusentals fortfarande är kvar i detta träsk.

Du verkar bitter och avundsjuk, vill du tala ut om saken?

Medlem

Nerf!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Zul'Aman, vilken über-skön instance, en av dom bästa hittills.

Medlem

wow, den lilla patchen alltså.

Medlem

skoj gillar exp boosten


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Fetdiggar min gyrokopter.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Spelar folk fortfarande WoW? En dum fråga givetvis, då tusentals fortfarande är kvar i detta träsk.

Låt de som spelar avgöra om det är ett träsk eller inte.

Inaktiv

WoW var förjävla kul men tar upp så jävla mycket tid och man blir osocial och skit (iaf jag) Tog bort min lvl 70 gubbe för ett tag sen, kändes jävligt skönt. Och ångrar mig inte det minsta

Medlem

Spelar endast arena och pvp och det frigör en hel del tid kan jag lova.

Gen
Medlem

Kändes tungt att behöva använda Blizzards Downloader denna gången :/ Att ladda ned patchen via FZ är en självklarhet annars.

Inaktiv

Kör du inte autodownloadern? Hade hela rasket utom ca 4Mb hemma långt innan det var patchdax.

Inaktiv

uj finns detta lir fortfarande ??

Medlem
Skrivet av DwG-Evil_puuKE:

uj finns detta lir fortfarande ??

Onödiga kommentarer har verkligen inte på ett forum att göra.

Inaktiv
Skrivet av DwG-Evil_puuKE:

uj finns detta lir fortfarande ??

Är påven katolik?


signatur

War never changes.

Medlem

Kan ni inte läggga upp full patchen ?

WoW-2.3.0-enGB-patch.exe

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av radiuz:

Spelar folk fortfarande WoW? En dum fråga givetvis, då tusentals fortfarande är kvar i detta träsk.

WOW nåde precis 9,3m spelare, alltså fler spelare en vad Sverige har invånare.

note : 9.3 spelare är inte korret 9.3 accounts och då räknar de med frysta accounts. detta är helt fel när andra spel ( gw , eve , everqust ) räknar med antal aktiva spelare som betalar varje månad.

Medlem

Jag tror inte heller att det e en rätvisande siffra.
Vad jag har hört från många iaf så är det inte alls så många på servrarna som det var innan.
Tror många har tröttnat eller slutat pga. tiden det tar när man e inne och lirar.
Det var min anledning i alla fall.
Men helt klart e det att det e MÅNGA som lirar fortfarande ändå.

Only my two cents


signatur

The quickest way to hell isn't by living a bad life, it's buying a COMPAQ

Medlem

WoW fri sen en månad tillbaka eller så. Och NU släpper dom flygande mounts för engi. Gah!

Medlem

Synd att jag dingade 60 för någon vecka sen hade gått fanimej så mycket fortare nu när man får mer xp ^^


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Darkmoor:
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av radiuz:

Spelar folk fortfarande WoW? En dum fråga givetvis, då tusentals fortfarande är kvar i detta träsk.

WOW nåde precis 9,3m spelare, alltså fler spelare en vad Sverige har invånare.

note : 9.3 spelare är inte korret 9.3 accounts och då räknar de med frysta accounts. detta är helt fel när andra spel ( gw , eve , everqust ) räknar med antal aktiva spelare som betalar varje månad.

Nej, dom räknar aktiva accounts, och trodligen är det mer än 9.3 miljoner spelare, med tanke på att många delar konton.

Medlem
Skrivet av Darkmoor:
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av radiuz:

Spelar folk fortfarande WoW? En dum fråga givetvis, då tusentals fortfarande är kvar i detta träsk.

WOW nåde precis 9,3m spelare, alltså fler spelare en vad Sverige har invånare.

note : 9.3 spelare är inte korret 9.3 accounts och då räknar de med frysta accounts. detta är helt fel när andra spel ( gw , eve , everqust ) räknar med antal aktiva spelare som betalar varje månad.

I så fall är WOW en av de minsta MMO's ute där. T.ex L2 för 2 år sedan fanns det 15 Miljoner acconts, men men

Medlem
Inaktiv
Skrivet av liath:

Spelar endast arena och pvp och det frigör en hel del tid kan jag lova.

Samma här. Inte alls tidskrävande längre. Skönt som attan

Inaktiv

Bullshit.. det är inte 9 mille som lirar ... Enligt Warcraftrealms siffror är var det bara 350 000 som lirade wow på EU och USA servrarna under Oktober

http://www.warcraftrealms.com/article/2007/October+Concurrenc...

Medlem

dock tycker jag det är lite glest på Kharazan pvp server


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:

I så fall är WOW en av de minsta MMO's ute där. T.ex L2 för 2 år sedan fanns det 15 Miljoner acconts, men men

L2 antal servrar USA: 10
WoW antal servrar USA: 222

Liten skillnad va?

Inaktiv

Låter lite lockande med dom nya flygande mountsen för engineers med tänka på att min rogue är engineer men jag har beslutat mig att aldrig mer röra WoW... Klarar inte av alla epickåta 12 åringar som skryter med hur bra gear dom har och spelar in pvp filmer när dom äger med skitdålig metalmusik i bakgrunden för att sen visa alla spån på YouTube hur "skillade" dom är... Om communitit hade varit mer som i EverQuest för drygt 7 år sen så hade jag fortsatt men nu sitter jag och väntar på att något nytt onlinespel ska dyka upp.

12
Skriv svar