Nyhet: inFAMOUS tv spot och humor!

Medlem
Nyhet: inFAMOUS tv spot och humor!

Tänkte tipsa om en schysst trailer som går på tv i USA men som tyvärr vi aldrig i EU/Sverige lär få se. Härlig stämning med bra berättarröst och ger en god förståelse på vad spelet handlar om i det stora hela. Dessutom en kul lite komisk inslag där man driver med de olika alternativen man har i spelet. Väldigt humoristisk.

BTW. Fick hem spelet igår och jag har haft hur kul som helst med det. Satt fem timmar utan avbrott. Riktigt gediget spel!

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/q3W-50pyuuM&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/q3W-50pyuuM&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Nyhet: inFAMOUS tv spot och humor!

Blir nog hellre Prototype, ungefär samma typ av spel.

Medlem

Prototype ser väldigt meh ut tycker jag. Sen är man serietidningfan så detta ser skoj ut, har dock så mycket annat att göra så får se när man inhandlar det ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Håller med om att infamous ser snyggare ut men prototype verkar roligare, nåja reviews får avgöra vilket som är bäst

Medlem
Skrivet av zauii89:

Blir nog hellre Prototype, ungefär samma typ av spel.

Varför ens kommentera denna bloggnyhet då du sålde din PS3 av någon märklig anledning. Klart det blir prototype för dig, du har ju inget annat val.

För mig så har jag möjligheten att skaffa båda. Har redan fått hem inFAMOUS och har haft redigt kul! Om prototype blir bra så blir det ett spel till i samlingen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar