Grattis Tobias!

Medlem
Grattis Tobias!

Sådärja! Nu har alla bröderna Dahlbäck tagit studenten! Jag minns fortfarande min student och det var ju jävligt kul, mycket roligare än vad många säger att det är, fast vår studentfest var ganska pissig, tråkig lokal + dyr bärs = Njäe. Trist för min lillebror att han inte kommer kunna gå på sin egen fest då vi ska åka till NYC imorrn (buhu), men sånt är livet, fyllt med små besvikelser. Stackars dagens studenter i Göteborg dock för det blåser ganska rejält, fast ännu mer synd är det väl om de som har bra musiksmak som måste dras med den smörjan jag hörde när jag gick förbi några parkerade flak, gött att brorsan tog med Regurgitate! Kommer ihåg när det var planering av vårat studentflak (som jag som sagt inte var med på) och några av tjejerna i klassen kom fram och fråga mig om jag kunde ta någon "vanlig musik", heh, dagens ungdom...

Nåja, nu skall jag tömma kameran, packa minimalt med saker i väskan (köpa på plats för vinsten), våndas över att inte kunna dricka (21 i USA är ganska fail) på en dryg vecka och sen skall jag bara sätta mig och vänta på semestern. Vi hörs nästa vecka, eller senare om jag inte kan låta bli att basha i Off-topic lite.

#blogg


signatur
Medlem
Grattis Tobias!

Goda nyheter till dig. det är 21 för att dricka och köpa sprit i USA. I alla fall i NYC när jag vart där!

Edit: Såg att du inte var 21 än..synd :/

Medlem
Skrivet av Matn:

Goda nyheter till dig. det är 21 för att dricka och köpa sprit i USA. I alla fall i NYC när jag vart där!

Edit: Såg att du inte var 21 än..synd :/

Ack ja, men å andra sidan är jag inte så förtjust i amerikansk bärs!


signatur
Medlem

Passa på att gå in i Apple Store! Den är riktigt häftig:)

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Passa på att gå in i Apple Store! Den är riktigt häftig:)

Jasså? Finns det flera eller är det just en speciell som du menar? Jag tar gärna en adress om du har!


signatur
1
Skriv svar