Call of Duty 4 premiärpatchat

Robot
Medlem
Call of Duty 4 premiärpatchat

patch och patch .. mer fixed exe

PaZ
Medlem

första patchen kommer EFTER att spelet släppts? Känns så '99 på något vis..

Medlem

hihi

inget på g för xbox? eller var det LIVE som var roten till allt ont för nån dag sedan?

Inaktiv
Skrivet av Silentzio:

hihi

inget på g för xbox? eller var det LIVE som var roten till allt ont för nån dag sedan?

Det var LIVE.... men statsen funkar bra till 360

Medlem

ja idag funkade det fint! var apsvårt att connecta och så häromdagen ju.. pga live då tydligen...

Inaktiv

Tycker det funkar mycket bättre över nätet nu på Ps3n. Hade lite svårt att jona servrar första dagarna, men nu kommer man in direkt.

Medlem

Hoppas det kommer en lite fetare patch snart.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

nä dra mig baklänges.. när cod2 kom så var det så buggat att man inte kunde sova om natten och iw brydde sig lika mycket som the sims bryr sig om att göra nya spel istället för expansioner. Men nu har de enligt mig gjort ett sämre spel, ja då förståss så släpper de en patch efter en vecka :/ gonatt

Skrivet av v0rteX:

nä dra mig baklänges.. när cod2 kom så var det så buggat att man inte kunde sova om natten och iw brydde sig lika mycket som the sims bryr sig om att göra nya spel istället för expansioner. Men nu har de enligt mig gjort ett sämre spel, ja då förståss så släpper de en patch efter en vecka :/ gonatt

Nej CoD 4 rockar ju röv


signatur
Medlem

nån mer än jag som blir kickad av PB efter 20 sekunders onlinespel?
vadå patch?? om den inte fixar sånt här
o ändå e den uppdaterad (PB altså)

Medlem
Skrivet av sunwalker:

nån mer än jag som blir kickad av PB efter 20 sekunders onlinespel?
vadå patch?? om den inte fixar sånt här
o ändå e den uppdaterad (PB altså)

stäng av fusken ;D

Trevligt med patch, fast som vanligt äre en patch om sådant som borde ha varit fixat från början... dock är väl det mer vanligt än undantag nuförtiden, så man får väl tacka och va gla att patchar släpps överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av v0rteX:

nä dra mig baklänges.. när cod2 kom så var det så buggat att man inte kunde sova om natten och iw brydde sig lika mycket som the sims bryr sig om att göra nya spel istället för expansioner. Men nu har de enligt mig gjort ett sämre spel, ja då förståss så släpper de en patch efter en vecka :/ gonatt

Nej CoD 4 rockar ju röv

jag är faktiskt tvungen att hålla med! det är första riktigt roliga multiplayer fps-spelet på xbox tycker jag.

Inaktiv

Av
Crysis
Blacksite area 51
COD 4

Så var det bara COD4 som införlivade mina förväntningar

Crysis misslyckades med det tack vare att när man ska skydda 'Prophet' så försvinner han helt från spelet. Jättebug det tackar vi för. Så nu kan jag inte spela vidare och vägrar spela om så långt

Medlem

Känner bara kärlek för detta spel
Bästa liret jag har kört sen jag vart beroende av cs!

HELT UNDERBART! 10/10!

Medlem

hmm patchen på FZ är ca 1.5 MB (3.2MB uppackat)
Patchen på InfinityWards sida är 10MB..

Vilken skall man egentligen använda?

http://www.infinityward.com/modernwarfare/patch/

1
Skriv svar