Zombieansikte från Dead Island filmat

Robot
Zombieansikte från Dead Island filmat
Medlem
Zombieansikte från Dead Island filmat

Det var ju en väldigt lärorik trailer...

Medlem

Crowbar? Valve borde patentera användandet av kofot så här.
Och angående videon: hopp. Vad används det till? Stegvisa texturer har man ju sett förut bland amatörutvecklare, dessutom.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Varför ska folk alltid klaga när det släpps en mindre teknikvideo eller något liknande till ett spel? Det är väl bättre än ingenting? Själv blir jag bara glad när det släpps nytt material till ett spel som jag ser fram emot, vare sig det är en 40sek lång teknikvideo eller en 4 sidor lång intervju.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Nu vet vi vad vi kan förvänta oss, bloddrypande zombies och lik. Som dessutom verkar se bra ut.


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

För att det är alltid enklare att klaga. Låt se det ur denna vinkel som egentligen ändå inte motiverar klagomål.
Om jag skötte marknadsföring för ett spel, så vill jag ju i sådant fall först och främst få fram det som sätter titeln isär från vad som idag eller kan komma att konkurrera med mitt. Lägger man upp då techvisande huvudmodeller som exemplar av, vad som ser ut som, fiender före/efter möte. Vill man i detta specifika fall säga att här skall zombies bli zombies in real time och detta ska vara rätt i ansiktet på dig? Är det bara allmän förruttnelse? Visst, då känns detta relevant, om än att man skulle illustrerat detta tydligare, eller i ett sammanhang som får en att tänka till och kanske rent av imponeras. Inte som jag, rycka på axlarna och säga 'hopp'. Därför ska folk alltid klaga.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

En sak om den hette Techvideo, och inte trailer.

Medlem
Skrivet av Detrol:

En sak om den hette Techvideo, och inte trailer.

Vilket den just gör också. Bara för att FZ skriver att det är en trailer betyder det inte att det är det. På den officiella sidan står det tech demo.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Då får vi skylla på slarvfel från FZ då

Medlem

Härligt Dawn of the dead-typsnitt!

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Varför ska folk alltid klaga när det släpps en mindre teknikvideo eller något liknande till ett spel? Det är väl bättre än ingenting? Själv blir jag bara glad när det släpps nytt material till ett spel som jag ser fram emot, vare sig det är en 40sek lång teknikvideo eller en 4 sidor lång intervju.

Signed for truth


signatur

Nämen!

Skrivet av Fjornsvavne:

För att det är alltid enklare att klaga. Låt se det ur denna vinkel som egentligen ändå inte motiverar klagomål.
Om jag skötte marknadsföring för ett spel, så vill jag ju i sådant fall först och främst få fram det som sätter titeln isär från vad som idag eller kan komma att konkurrera med mitt. Lägger man upp då techvisande huvudmodeller som exemplar av, vad som ser ut som, fiender före/efter möte. Vill man i detta specifika fall säga att här skall zombies bli zombies in real time och detta ska vara rätt i ansiktet på dig? Är det bara allmän förruttnelse? Visst, då känns detta relevant, om än att man skulle illustrerat detta tydligare, eller i ett sammanhang som får en att tänka till och kanske rent av imponeras. Inte som jag, rycka på axlarna och säga 'hopp'. Därför ska folk alltid klaga.

Jahopp 'hopp' jag skulle iallafall inte anställa dig som marknadsförare.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Fjornsvavne:

Crowbar? Valve borde patentera användandet av kofot så här.
Och angående videon: hopp. Vad används det till? Stegvisa texturer har man ju sett förut bland amatörutvecklare, dessutom.

kan aldrig nån speltillverkare vara orginel nån gång ?
istället för att använda en kofot använd en ko fot från en ko istället.

1
Skriv svar