Fifa Manager 08

Robot
Fifa Manager 08

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska tycka om Fifa Manager 08. Är det bra, nästan genialiskt, eller en halvtaskig kopia på all världens andra managerspel? Ja, det logiska är väl att spelet (och betyget) hamnar någonstans där mittemellan. Så blir det också.


MFC
Medlem
Fifa Manager 08 testat

TACK.. så glad att ni testar sånt här så vi slipper betala för sånt som inte utvecklarna ska ha betalt för!.. iaf inte av oss som VILL HA ett BRA spel! (Bra är ju relativt förvisso)

PS. Att "vi slipper betala" menar jag att vi skiter i att spela spelet över huvudtaget, därmed eliminerat påståendet att jag skulle syfta på att det skulle vara ok att ladda ner det utan att betala DS


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Konstigt val av bild i toppframen.

edit: ändrad

Inaktiv
Skrivet av MFC:

TACK.. så glad att ni testar sånt här så vi slipper betala för sånt som inte utvecklarna ska ha betalt för!.. iaf inte av oss som VILL HA ett BRA spel! (Bra är ju relativt förvisso)

PS. Att "vi slipper betala" menar jag att vi skiter i att spela spelet över huvudtaget, därmed eliminerat påståendet att jag skulle syfta på att det skulle vara ok att ladda ner det utan att betala DS

är du gô eller!!!
fifa manager är ju så grymt mycket bättre än något anat manager spel

1
Skriv svar