Triss i deadlines

Inaktiv
Triss i deadlines

Först var det dealine till Nordic Game, sen var det deadline till Sweden Game Awards och nu är det slutligen deadline till Gotland Game Awards (GGA). De tre senaste veckorna har varit allt annat än lugnt. Resultatet har dock gått mycket framåt också. Från att för ca en månad sedan bara kunna röra en spelare i spelet fram och tillbaka, så kan man nu spela level 1 från start till mål med i princip allt inne.

Till GGA som är 2-3 juni, dvs i nästa vecka, så ska ytterliggare saker in och kalibreras. Det som ligger som som prio 1 nu är att få in alla magier och kalibrera fiender, partikeleffekter + även göra klar så man kan spela level 2.

GGA är även vår chans att se hur folk spelar spelet och få feedback på vad som är bra och vad som inte alls funkar. Efter detta kommer vi göra ändringar som antagligen kommer bli mer eller mindre permanenta.

Bor ni på Gotland så är det bara att komma förbi den 2-3 på Wisby Strand mellan kl 13-16.

#blogg

Medlem
Triss i deadlines

Äsch, kan inte komma dit då jag ska till gustafs med klassen just dom dagarna :/
Fast hade nog inte haft tid dit ändå


signatur

Wai

Inaktiv

Det är ju synd, bor du i Visby så kan det finnas möjlighet till att beta testa senare i sommar. Fast lovar inget eftersom jag inte håller i det

Medlem

Nice, kanske blir något då i sommar, förresten så bor jag i hemse


signatur

Wai

1
Skriv svar