Musik från Assassin's Creed i FZ:s filarkiv

Robot
Medlem
Musik från Assassin's Creed i FZ:s filarkiv

Mycket trevlig musik, ser fram emot detta så otroligt mycket.
Bara att hoppas på att webhallen skickar ut det snabbare än vad de gjorde med Bioshock...

Medlem

Tokigt bra som sist, men jag vill få tag i hela soundtracket...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

väldigt skön musik

Medlem

Härlig musik, gött.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Åker ner i samling av rollspelsmusik


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av MrBanzaiman:

Bara att hoppas på att webhallen skickar ut det snabbare än vad de gjorde med Bioshock...

Webhallen skickade mitt spel igår, får hem det i brevlådan under dagen..
Har alltid fått hem spelen dagen innan release när jag bokat det från webhallen.

Medlem
Skrivet av togge:
Skrivet av MrBanzaiman:

Bara att hoppas på att webhallen skickar ut det snabbare än vad de gjorde med Bioshock...

Webhallen skickade mitt spel igår, får hem det i brevlådan under dagen..
Har alltid fått hem spelen dagen innan release när jag bokat det från webhallen.

Webhallen har inte skickat min kopia heller.
Men jag har beställt limited edition.

Ni som har fått era spel skickade, har ni beställt den "vanliga" versionen eller limited edition?

Edit: HEHE va tokigt det blev nu, jag kollade på min sida på webhallen och den blev skickat precis
Jag är jusst nu en väldigt lycklig människa


signatur

Everyday I worry all day

Inaktiv

Förbokade mitt ex. av Assassins Creed från CDON denna gång, vad gör man inte när ett erbjudande om 50kr's rabatt dimper ner i mailen?

CDON meddelade att de skickat ut paketet idag, så förhoppningsvis (och för deras eget bästa! :>) har jag det imorgon. CDON brukar vara rätt snabba med sina leveranser ...

Annars ska ärligt sägas att jag alltid beställer från Webhallen, de håller hög standard i alla led och enda gången jag inte fått spelet dagen före release var när Halo 3 var på G. Jag fick det då dagen efter istället vilket var sådär ... lagom surt för en Halo nörd

Medlem

Inget speciellt alls, ganska dålig musik till och med. får väll se hur bra den passar till stämningen dock.

Medlem

Jesper Kyd is the shit :). Är han som gjort musiken till Hitman-spelen för övrigt.

Medlem

Fick spelet idag:D jag är väldigt nöjd med spelet

Inaktiv

Webhallen har inte skickat mitt Assasins creed och crysis än men de brukar hinna i tid


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

hm,,, kommer soundtracket att följa med i någon av de limited editions som florerar?
(Har sett två olika limited editions. den ena har en plastfigur av Altair, och den andra är i en metallåda men utan plastfigur)

Vore riktigt najs om man fick en extra skiva med bara musiken på

Medlem

Damp ner på posten imorse, hunnit lira första "uppdraget" i staden, än sålänge är jag mer än nöjd.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fruktansvärt bra musik, må jag säga. Den kändes riktigt autentiskt.

Inaktiv

Grötig mix och väldigt intentsägande musik. Den akustiska pedalen trampar ofta på ackorden runt om.

Konstigt med ett spel som verkar ha en rätt skaplig budget för övrigt att slänga in sån amatör blafs. Senaste trailer hadde ju "teardrop" som score säger väl lite om deras egna musik.

1
Skriv svar