Tävling - vinn Call of Duty 4 och musmattor

Robot
Medlem
Tävling - vinn Call of Duty 4 och musmattor

För lätta frågor

Medlem

Kanske jag vinner den här gången då?

Medlem
Skrivet av Mabec:

För lätta frågor

För en gångs skull känns det faktiskt som att jag har en liten chans att vinna. Jag tycker alltid att utslagsfrågan är irriterande att svara på, förutom den här gång då.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Lite tvetydigt. Först står det att man "definitivt leta reda på svaren till frågorna nedan", och sedan står det "Inget fuskande."

Medlem

Utslagsfrågan var lite ful tycker jag.. vilket land, inte vilka >_>

Medlem

Utslagsfrågan var ju sjukt svår! Hoppas att man fick rätt på den, måste ha en ny musmatta


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Utslagsfrågan var lite ful tycker jag.. vilket land, inte vilka >_>

Instämmer, därför skrev jag nord-östra Kanada för att vara på den säkra sidan


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

Wartex, var skrev dom att det är fusk att söka upp svaren?

Jo, ful utslagsfråga.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Hoppas verkligen att jag vinner. Hade tänkt köpa CoD4 - men budgeten sa nej. :/ Och jag laddar inte ned spel heller eftersom jag inte vill medverka till att förstöra spelbranschen (dessutom är det aldrig moraliskt försvarbart att fixa något som kostar helt gratis). Så hoppas, hoppas! ^^

Medlem

Jag kan iaf säga att spelet är skit nice!, har det (är bara ute efter Qpad för jag har nämligen ingen...) men kan säga att det är för kort, man kan klara ut det på mindre än 6 timmar, men det är stört kul

Medlem

Alla som sett den där SAS-serien som gick på femman för ett par år sen borde kunna utslagsfrågan iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Denna tävlingen hade varit något för mig men jag bokade CoD4 från CDON.com och fick hem det på torsdagen (släpptes annars på fredagen) och klarade ut det på 6-7 timmar på ("normal") och gud vilket underbart spel men kort.

Underbart är kort!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Alla som sett den där SAS-serien som gick på femman för ett par år sen borde kunna utslagsfrågan iaf.

Inte bra ge ledtrådar

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Alla som sett den där SAS-serien som gick på femman för ett par år sen borde kunna utslagsfrågan iaf.

Den var lite småkul den serien

SAS är inga mesar inte...

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av Dumlen:

Alla som sett den där SAS-serien som gick på femman för ett par år sen borde kunna utslagsfrågan iaf.

Den var lite småkul den serien

SAS är inga mesar inte...

Suverän serie faktiskt

En liten spoiler men i Chernobyl banan så leds man av en NPC som påminner lite om Eddie Stone

Medlem

Alla som svarar fel på utslagsfrågan kommer få hemvisit av SAS för att få lite... 'inlärning'.

Annorlunda utslagsfråga, men gick att svara på allt.

Medlem

Hahah Dvorak! hehe svår utslagsfråga men ja tror det går o kirra

Inaktiv

För det första så tränar S.A.S i 2 olika djunglar, för det andra delas en av dessa djunglar av flera länder..

Nu utgår jag ifrån basic fakta och inte nån sketen S.A.S serie på Kanal 5 som är vinklat för media.

Med andra ord, de som gjort tävlingen kanske skulla skapat en lite bättre formulering på fråga.."Vilket land".. well..

Samtidigt så kallar vi europeér djungel 1 för djungel 1 och djungel 2 för djungel 2, medans de som lever och bor där kallar båda 2 för samma.

Medlem

Men detta ska bli intressant.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Hoppas man vinner:D:D:D Musmattan var sexy:D:D

Medlem

jag gör väll ett försök, hoppas man vinner något

Inaktiv

Hehe, en till tävling ^___^ tätt inpå!


signatur

izen no jibun nara kutsuu ni kao o yugamaseteta

Medlem

Alltid kul med tävlingar bara o hålla tummarna o hoppas att fru fortuna är på min sida den här gången.

Skulle förresten vara roligt med en tävling med lite svårare frågor. Lite mer som utslagsfrågan o lite mindre " ta reda på vad ditt o datt fick i betyg" osv. Bara en tanke men det brukar vara lite roligare när det är lite mer utmaning

1
Skriv svar