Skarp Battlefield 2142-patch släppt

Robot
Medlem
Skarp Battlefield 2142-patch släppt

Najs... synd bara att det tog sin lilla tid. Vid det här laget har väl dom flesta slutat spela spelet. Själv har jag den inte ens installerad längre. Värt att installera igen?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

nerå jävligt många som lira fortfarande ^^
kul med ny patch


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Då installerar jag hellre BF2...

Inaktiv

Att de inte satsar på BF2 istället fattar jag inte då det har en mycket större scen. Programmerarna suger helt enkelt som inte hitentills inte klarat göra en enda bra patch till BF2.

Inaktiv

själva grunden för bf2 kanske är så sunkig att de inte känner att det är värt det? inte vet jag

Medlem

BF2? Vem vill spela BF2? Det finns ju inga Battlewalkers i BF2 ju!

Medlem

Var det inte det Kanadensiska kontoret som gjorde patcharna till BF2 men sedan BF2142 kom ut så stängdes väl det? Nu håller de ju på med Bad Company så de har väl bara ett fåtal personer som arbetar på BF2142.
Hoppas bara BF3 inte tar för lång tid eller att Bad Company kommer till PC ^^
Hade för mycket problem med 2142 så jag tröttna även fast patchar som släpptes skulle fixa de problem jag hade så gjorde de inte det. Nu kanske det är värt att ta en titt igen.

Medlem

Själv har jag spelat det konstant sedan det släpptes, samma sak med BF2 som jag fortfarande spelar!!! kan knappast påstå att spelet är dött då det finns hur många spelare som helst...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Tycker 2142 är mycke roligare än bf2.

Medlem

spelar det en del också och som någon sa, det finns hur mycket spelare som helst. Kul med battlewalkers också


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Finns det folk som spelar BF2142 nu när Cod4 är släppt?

Medlem

Trodde det inte var någon som spelade 2142 öht. med tanke på hur det floppade.


signatur
Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Trodde det inte var någon som spelade 2142 öht. med tanke på hur det floppade.

floppade det?

Medlem
Skrivet av Snostorm:

Finns det folk som spelar BF2142 nu när Cod4 är släppt?

varför springa runt i en liten låda, då man kan lira bf2142? med fordon,stora banor,squadplay etc etc...

Skrivet av Gullefjun:

Trodde det inte var någon som spelade 2142 öht. med tanke på hur det floppade.

knappast


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

En riktig patch? Sweet Ska provas när jag tar en paus från WiC

Medlem

Det känns lite ute just nu när man har COD 4 å lira


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv

Har haft mitt bf2142 avinstallerat sen ett tag tillbaka,men man kanske skulle ge det en chans igen.Men en sak är säker,jag lär inte vara lika snabb att handla ett spel från DiCe igen.Spel med grymma potetial,men hopplöst kodade!

Medlem

oväntat att det skulle komma en patch till, man har ju spenderat ett x-antal timmar med att patcha upp och ner, avinstallera för att kunna vara med i tuneringar som inte kör samma patch osv i både bf2142 och bf2, sjukt segt.

1
Skriv svar