Call of Duty 4 klättrar upp i topp

Medlem
Call of Duty 4 klättrar upp i topp

Inte så oväntat...


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

inte så konstigt när det är ett av de bättre också

Medlem

cod 4 ftw!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Riktigt bra lir, köpte de ida, rekommenderas varmt

Inaktiv

Nej, inte oväntat.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Inte oväntat alls.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

bland det roligaste jag har spelat

Inaktiv

Bra spel, men tyckte föregångarna var bättre. Gillar mer WWII strider


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Online delen är kraftigt beroendeframkallande. Lungt det bästa spelet på länge. Hoppas det blir många spelar ute på nätet.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Online delen är kraftigt beroendeframkallande. Lungt det bästa spelet på länge. Hoppas det blir många spelar ute på nätet.

Kan bara instämma


signatur

- r4z0r -

Medlem

Passade inte mig, vill kunna tänka själv och spela smart, vilket inte gick i SP delen där man var tvungen storma för att det skulle sluta spawna nya fiender. Ursh va tråkigt
Synd för motorn var grymt bra optimerad och snygg! MP delen kändes inte heller lockande även om den iaf var rolig, dock långt ifrån underbar, men som sagt, bara jag och min spelstil som inte alls kommer överrens med Infinity Ward och deras ide om vad ett bra action spel är


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Välförtjänt.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Håller med, jag är fast i MP träsket hehe

Medlem

Spelet är verkligen snyggt och bra gjort, men som påpekat innan att SP delen spawnar fiender i myriarder tar bort mycket av spelkänslan.

Jobbat borta hela veckan och har inte hunnit testa Mp... Fredag kan inte komma snabbt nog!!


signatur

Jag håller med, lagom är bäst.

Medlem

Nästa månad så har jag det med...Kan inte vänta!

Medlem

Grymt bra spel!!! Givet köp!! Skynda skynda!!!

Medlem

Inte så konstigt imo, bland det fränaste spelet jag spelat på år och dar. Sjukt roligt


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

Om de hade skippat respawn på gubbarna hade det kunnat bli GOTY, nu är det drakes fortune eller assassins creed alt Crysis.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

dmn
Medlem

Jag är ganska besviken på multiplayer-delen...för mycket gibb och för lite taktik. Men sen är jag å andra sidan såld på spelsättet i battlefield...

Medlem
Skrivet av dmn:

Jag är ganska besviken på multiplayer-delen...för mycket gibb och för lite taktik. Men sen är jag å andra sidan såld på spelsättet i battlefield...

jag tycker iofs att team tactical typerna är riktigt kul.. jag älskar search and destroy, utan respawn, där får man verkligen prova på lite mer spänning, istället för att respawna hela tiden..

men håller med någon en bit upp, vilket underbart bra mp spel det är, lätt det bästa på xboxen, gow har inte en chans imho... !

dmn
Medlem
Skrivet av Silentzio:

jag tycker iofs att team tactical typerna är riktigt kul.. jag älskar search and destroy, utan respawn, där får man verkligen prova på lite mer spänning, istället för att respawna hela tiden..

Search and Destroy är ju precis som CS. Och vad jag tycker om det ska vi låta vara osagt.
Vad gäller taktik och teamplay så begränsar dom små banorna dom taktiska möjligheterna nåt enormt.

Skrivet av Silentzio:

men håller med någon en bit upp, vilket underbart bra mp spel det är, lätt det bästa på xboxen, gow har inte en chans imho... !

Ptja, för det första så är ju hela grejen med fps med gamepad också en historia för sig...man tappar rätt mycket av spelet (eller hur man nu ska uttrycka sig) tack vare att man inte kan hålla koll på sin omgivning på samma sätt som med mus. BLAND ANNAT. Det här är väl inte rätt ställe att diskutera det ämnet, dock.

Kan också tillägga att jag börjat gilla TDM-läget mer och mer, men jag känner ändå att jag skulle uppskattat det ännu mer med större banor.

dmn
Medlem
Skrivet av Silentzio:

men håller med någon en bit upp, vilket underbart bra mp spel det är, lätt det bästa på xboxen, gow har inte en chans imho... !

Det är ju multiplayer i hardcore mode som är det riktigt roliga...men jag antar att konsollversionen är ett hyfsat substitut, även om upplevelsen inte kan mäta sig med intensiteten i pc-versionen.

1
Skriv svar