Dance Dance Immolation!

Medlem
Dance Dance Immolation!

Det var ett tag sen jag körde Team Fortress 2, måste vart runt releasen, om inte någon enstaka gång sen dess, men jag har inte kört det mycket iallafall, tyvärr. Jag spelade några matcher nyss och oj, varför spelar jag inte mer TF2? Det är ju så sjukt underhållande så det går inte! Nu finns det ju dessutom massvis med nya saker som jag inte hade "på min tid" så att säga, som att man kan byta ut vapen och att det finns levels och sånt på ens tillhyggen (inte helt hundra på hur det funkar än). Jag körde mest med Pyro, som fortfarande är min favoritklass och som förmodligen alltid kommer att vara det, kanske mest av den anledningen till att jag är en smyg-pyroman, men vem är inte det? Det gick ganska bra också, fick 3 st achievements (ganska lätta sådana, men ändå) och en hel del kills, men jag är inte riktigt på topp än, fick oftast väldigt mycket stryk när jag spelade som andra klasser. Appropå achievements, det var nåt som inte fanns när jag började spela! Kul att det finns så många också och man måste ju bara älska namnen på alla dessa degraderade uppgifter, såsom titeln på detta inlägg. Det är ju en del snack om att nästa stora uppdatering blir för just Pyro, så det är något som jag kommer hålla ögonen på.

Nu blev jag sugen på att köra mer, ska nog lira som Sniper ett tag, såg just filmen om denne kämpe från ödemarken.

Kalas, Valve kan det här med underhållning.

#blogg


signatur
Medlem
Dance Dance Immolation!

Grymt skoj är det, mycket nytt folk vid varje DLC release. Men vad menar du med att Pyro ska vara nästa uppdatering? Han har redan fått en uppgradering.

Medlem

Jo men han har inte fått sin "Meet the Pyro"-uppdatering än, både han (förmodar att det är en han) och Medic har inte fördjupats än så länge! Fast det var ju som sagt länge sen jag spelade, men jag har inte hittat några filmer på det iallafall.


signatur
1
Skriv svar