Gamla Xbox-spel snart köpbara via Xbox Live

Medlem
Gamla Xbox-spel snart köpbara via Xbox Live

Fan vad nice, Fable blir att köpa direkt om det kommer!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tufft. Hoppas att det även sker med mindre kända spel som inte gavs ut av Microsoft, så som Panzer Dragoon Orta.

Inaktiv

trevligt trevligt!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Hoppas att Riddick: Escape from Butcher Bay kommer


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey
Skrivet av Night Hawk:

Hoppas att Riddick: Escape from Butcher Bay kommer

Om jag inte är helt fel ut så är de spelen som nämns i nyheten Microsofts egna... kanske kan man då anta att det nu till en början enbart är deras titlar som kommer finnas tillgängliga för nedladdning? Det lär ju vara lite mer klurigt att få tillgång till andra utgivares spel...

Med det sagt så måste jag säga att det här är en fantastiskt bra grej och jag hoppas att Sony kommer göra samma sak med PS2-titlar (kanske är mer möjligt nu när bakåtkompabiliteten har tagits bort i de nya modellerna), de har ju redan PS1-titlar i Playstation Store...

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Night Hawk:

Hoppas att Riddick: Escape from Butcher Bay kommer

Om jag inte är helt fel ut så är de spelen som nämns i nyheten Microsofts egna... kanske kan man då anta att det nu till en början enbart är deras titlar som kommer finnas tillgängliga för nedladdning? Det lär ju vara lite mer klurigt att få tillgång till andra utgivares spel...

Med det sagt så måste jag säga att det här är en fantastiskt bra grej och jag hoppas att Sony kommer göra samma sak med PS2-titlar (kanske är mer möjligt nu när bakåtkompabiliteten har tagits bort i de nya modellerna), de har ju redan PS1-titlar i Playstation Store...

Tror faktiskt inte det då de tog bort funktionen pågrund av att de ville att ps3 spelen skulle sälja bättre. Det har nån på Sony själv sagt. Minns dock inte vem och vilken position den här mannen hade.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Flakmonkey
Skrivet av q0rra:

Tror faktiskt inte det då de tog bort funktionen pågrund av att de ville att ps3 spelen skulle sälja bättre. Det har nån på Sony själv sagt. Minns dock inte vem och vilken position den här mannen hade.

Så klart de säger så, men man har inte alltid kunnat lita på vad Sony säger ^^ tror faktiskt att om de skulle släppa en version av tex #Final Fantasy XII, eller #Ico som de verkligen la ner tid på att anpassa till PS3 så skulle det sälja väldigt bra... Tänk om man skulle få chansen att lira #Shadow of the Colossus i HD och en FPS låst till 60... det hade varit som en dröm ju ^^

Medlem

Tycker denna nyhet är kanon. Fable är det spel som lockar mig mest.


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv

Fan jag har ju redan halo och fable och gillar inte det tredje.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Hur många spel får plats på den lilla hårddisken som finns i Premium.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Tänk om man skulle få chansen att lira #Shadow of the Colossus i HD och en FPS låst till 60... det hade varit som en dröm ju ^^

Jo, det vore något Heh, nu önskar jag att de kunde göra en PS3 portning av spelet.

Inaktiv

YES! Äntligen!!

Inaktiv

taskigt bara att dom flesta har en pytteliten hårddisk.
hade inte ms vart så snåla så hade dom gjort som på ps3, att folk själva kan köpa och byta till vilken hd som helst i storlek.

mem ms måste ju sälja "special hd" som kostar mycket mer än en vanlig hd.

Medlem

jag vill ha kotor1 och 2

1
Skriv svar