Microsoft Flight Simulator X: Acceleration

Robot
Microsoft Flight Simulator X: Acceleration

Tre flygfarkoster, ett lass nya uppdrag och bitvis än mer bländande grafik - Flight Simulator X-tillägget ger mer av allt. Räcker det hela vägen?


MFC
Medlem
Flight Sim X-tillägget under luppen

Instrumentlandning in teh dark is teh shit säger jag bara!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Man har sett finare spel asså, men det har väl bra gameplay för att väga upp antar jag, om man tycker om flygplan det vill säga.

Medlem

Har fullt upp med att lära mig flyga Maddogen än så länge, så får nog vänta ett tag med expansionen som man hört ska vara bra.

Medlem
Skrivet av Silverfish:

Man har sett finare spel asså, men det har väl bra gameplay för att väga upp antar jag, om man tycker om flygplan det vill säga.

Grafiken spelar ingen större roll i ett spel som detta när en instrumentpanel ändå täcker upp mer än 50% av skärmen

Medlem

Och på höga höjder (där man spenderar 95% av flygningen) ser de riktigt underbart ut.

Inaktiv

nån som vet om de har ändrat nåt på b737 och a321? de var ju fulla av buggar innan

Inaktiv

vaaaart är directx10?


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Är det fristående eller expansion?

Redaktör

Expansion, originalet krävs (står i systemkraven i recensionen).

Skrivet av celer1ty:

nån som vet om de har ändrat nåt på b737 och a321? de var ju fulla av buggar innan

Tror inte expansionen fixar någonting. Service pack 1 (den första patchen) ingår, en andra patch sägs vara på väg.


signatur
Medlem

Är det inte så att SP2 är med i expansionen, eller minns jag fel.
Och den som bara vill ha SP2 får vänta tills nångång "innan jul".

Redaktör

Nix, inte enligt readme-filen i alla fall:

If you have not installed Flight Simulator X Service Pack 1 (from fsinsider.com) before installing the expansion pack, Flight Simulator X: Acceleration Setup will install it.


signatur
Inaktiv

stödjer det quad core?

Medlem
Skrivet av Tompa:

Nix, inte enligt readme-filen i alla fall:

If you have not installed Flight Simulator X Service Pack 1 (from fsinsider.com) before installing the expansion pack, Flight Simulator X: Acceleration Setup will install it.

Hmm lite löddigt måste jag säga..

Phil taylor.. http://blogs.msdn.com/ptaylor/default.aspx

Verkar som delar av SP2 är med i expasionen

Medlem

en polare som är pilot körde mycket fs just för träning på radiofyr och instrument flygning innnan han tog civil cert och under tiden han pluggade för det plan han skulle flyga på flygbolaget


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar