dawn of war 2 saving fråga

Medlem
dawn of war 2 saving fråga

Hej.

Jag har nyligen ominstallerat datorn och hade lust att spela dow2. Innan jag ominstallera datorn så hade jag klarat hela kampanjen men vill starta om igen. (inte OM igen utan jag hade en saving så var lite innan sista uppdraget) hoppas ni fatta för det gjorde inte jag :P.

Jag har spelet på steam och man tycker ju att det borde sparas som i cod med sin lvl för där har den sparats och allt.

Så kan man få tillbaka den på någots sätt eftersom spelet stödjer LIVE tänkte jag, eller är den borta för evigt.

Medlem

Tyvärr. Allt det du spelat har gått förlorat då DoW sparar sina spel i user mappen tror jag det är.

Har själv trott att det sparades så för att sedan upptäcka motsatsen

Medlem

>:( usch då men en sak undrar jag. har tänkt att skaffa chaos rising, och undrar om jag tex var lvl 20 i vanliga DOW 2 hade jag kunnat forsätta med den vidare på chaos rising? eller börjar man helt om?

föresten så kommer det ett nytt expansion till DoW2 om någon vill kolla så gå in på
http://www.youtube.com/watch?v=andBbJMcu6M

Medlem

Hade du haft en snubbe i vanliga DoW hade du fortsatt med denna i Chaos Rising.

Han hade behållt endel gear, terminator armor och sådana prylar om du funnit dem.

Spelar du Chaos Rising från start utan import av save files kommer du få en level 18 kille med lite gear i bakfickan som inte är mycket att hurra över.

Medlem

äsch då aja det är bara att börja om och döda den jäkla avataren som har hur mycket Hp som helst

Medlem

äsch då aja bara att börja om.... OCH DÖDA DEN J*KLA AVATAREN SOM DET TOG EVIGHETER ATT TA KÅL PÅ x(

1
Skriv svar