Stalker uppdaterat

Robot
Medlem
Stalker uppdaterat

stalker uppdaterat... som att gräva upp ett skelett på kyrkogården och börja göra hjärtmassage och konstgjord andning?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

LOL OP... Precis. Nu har spel som Crysis, Cod4, Assassins Creed kommit, vem bryr sig om det där skit spelet längre???


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Låter som en bra nyhet kanske man kan installera om spelet o lira färdigt detta med lite mindre buggar o bättre flyt..

Medlem

jaha inga singel fixar ? rofl vilket skämt vad hände med freeplay läget..

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

LOL OP... Precis. Nu har spel som Crysis, Cod4, Assassins Creed kommit, vem bryr sig om det där skit spelet längre???

suck...


signatur

e=mc2

Medlem

doh hört talas om fans? och all Pr är bra pr?

De fixade ju tonvis med SP-grejer i de tidigare patcharna. Råder ingen tvekan om att det var katastrofalt för buggit vid release, men att klaga på att ett spel patchas känns inte direkt produktivt?

Medlem
Skrivet av HaZe303:

LOL OP... Precis. Nu har spel som Crysis, Cod4, Assassins Creed kommit, vem bryr sig om det där skit spelet längre???

Gillade varken Crysis eller Cod4, har t.o.m. spelat stalker mer än dom spelen.

Medlem

Jag har spelat Stalker mycket och spelet är bra. CoD 4 är ju rätt linjärt coh tråkigt. Assassins creed är ju konsolskräp

Crysis ska bli kul dock...

Medlem

duccemannen, cod4 är ju först och främst ett multiplayerspel... det är ju där man kan sitta och spela och helt plötsligt upptäcka att det gått 4h...

Inaktiv

stalker är inte ett illa spel, nu som dom äntligen (9 månader efter release) har kommit på hur man skal få bort teleporteringen i MP (lag) så är det faktiskt roligt att spela.
1.0006 (om vi nånsin får se den patchen) kommer införa anti cheat i form av Battleeye. För lite för sent självklart, men är man fan så är man... har varit fan sen FZ postade sin första nyhet om stalker, minns självklart inte när det var eftersom det är ju en himla många år sen (var otroligt stort att spelet skulle ha dx9 support )


signatur

http://www.rainbowsix-vegas.net - Rainbow Six: Vegas community

Inaktiv

STALKER äger.

Lite mods som ändrar vapennamnen till de riktiga och lite personliga justeringar och jag sitter i timmar och spelar. Har satt ner max vikten till 30 kg och dubbelbrakaren har jag i pistol-sloten. Perfekt i närstrid. Längtar efter expansionen.

Medlem

Stalker va kul...fast lite gammalt...vid det här laget iaf..


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem
Skrivet av Silentzio:

duccemannen, cod4 är ju först och främst ett multiplayerspel... det är ju där man kan sitta och spela och helt plötsligt upptäcka att det gått 4h...

Multiplayern äger ju inte speciellt mycket. Battlefield 2 eller TF2 är ju tusen resor roligare...

CoD 4 är samma gamla skåpmat fast med snyggare grafik...

Det är min lilla åsikt, du får gärna avdyrka spelet, jag tycker CoD 4 suger...

Medlem
Skrivet av Silentzio:

duccemannen, cod4 är ju först och främst ett multiplayerspel... det är ju där man kan sitta och spela och helt plötsligt upptäcka att det gått 4h...

du har verkligen hängt med i utvecklingen, testa bf2 eller bf2142 där snacka vi epic multiplayer med 64pers server,stora banor och fordon,squadplay tro inte c0d har något av det. utan samma skit som cs kom med för 10år sen


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Stalker var så katastrofalt försenat och buggit vid releasen så första gången jag spelade det gav jag upp.. men sen för några månader sendan så patchade jag upp det och gav det en ny chans och det va riktigt roligt. Har spelat igenom det ett par gånger och självklart spelat fram till alla sluten

BF2 är fortfarande det absolut bästa team spelet.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Jag tror ju personligen att GSC inte kommer att lägga ner så mycket mer tid på Stalker utan fokuserar mer på Clear Sky och förhoppningvis gör MP i Clear Sky vad Stalker borde vara.
Jag menar där är så mycket som måste fixas i Stalker MP innan det ens kan bli tal om något mer utbrett clanspelande. Själv spelade jag Stalker med TAW och vi lade ner Stalker pga att det inte finns någon vettig rcon och servern är ostabil samt att det inte fanns något anti cheat. Dessa bitar är ganska omfattande att fixa till.


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Inaktiv

Är Clear Sky helt fristående? Annars kan det tänkas att om man köper expansionen blir det samtidigt en 1.0006 eller 7 patch.

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

LOL OP... Precis. Nu har spel som Crysis, Cod4, Assassins Creed kommit, vem bryr sig om det där skit spelet längre???

lol .....

Medlem
Skrivet av teX:

Är Clear Sky helt fristående? Annars kan det tänkas att om man köper expansionen blir det samtidigt en 1.0006 eller 7 patch.

Det ska bli fristående, de har ju utlovat en uppgraderad motor med DX10 och annat gott.

Inaktiv
Skrivet av Duccemannen:
Skrivet av teX:

Är Clear Sky helt fristående? Annars kan det tänkas att om man köper expansionen blir det samtidigt en 1.0006 eller 7 patch.

Det ska bli fristående, de har ju utlovat en uppgraderad motor med DX10 och annat gott.

Ok, hoppas att de har lyckats balansera pengar och säljarnas varor lite bättre denna gången. Tråkigt när det dyraste man kan köpa är 7.62x54 ammo och man har 100-tusentals med rubel.

1
Skriv svar