Halo 3-musiken släpps snart

Robot
Medlem
Halo 3-musiken släpps snart

Halo är väl inte direkt känd för sin musik, så jag ser inte varför detta hallå över den. Dessutom ser fördomsfulle jag inte att den typiske halo-spelaren är den att dra i en skiva orkestral musik i bilen.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

En av dom bästa låtarna jag hört i något spel är med i Halo 3, Never forget på hemsidan. Men som sagt, finns många bättre. Men den ligger med på min toplista

Medlem

Personligen gillar jag musiken från Halo-serien. Helt klart underskattad.

Medlem

Tråkigt att du inte gillar Halo-musiken Fjornsvavne. Du har dock fel i att Halo-serien inte är känd (bland flera egenskaper) för musiken.

Soundtracken till Halo-spelen är outstanding vill jag påstå och helt klart bland de absolut bästa genom tiderna vad gäller spelsoundtracks. Vill gärna tipsa om ett annat minst lika fantastiskt soundtrack - The Elder Scrolls: Oblivion.

Har skivorna från de tidigare spelen. Detta album är ett givet köp, dock kanske inte just nu (student ).


signatur

system: online

Medlem

Halo musiken är helt sjukt bra och 3an låter fan som det kan va det bästa av de tre!

Medlem
Skrivet av lyrael:

Halo musiken är helt sjukt bra och 3an låter fan som det kan va det bästa av de tre!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Mycket bra musik, detta ska bli intressant.

Inaktiv

Jag älskar Halo-musiken. Kickar alltid in på rätt tillfälle i spelet med. Det är då man får rysningar...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Musiken i Halo är ju as känd OCh det förtjänar den.. Enligt mig har Halo bland de bästa soundtracken i modern spelhistoria.
Jag o polarna satt o lyssna i 30 minuter innan vi satte igång o lira MP Man hamnar i rätt stämning

Inaktiv
Skrivet av Fjornsvavne:

Halo är väl inte direkt känd för sin musik, så jag ser inte varför detta hallå över den. Dessutom ser fördomsfulle jag inte att den typiske halo-spelaren är den att dra i en skiva orkestral musik i bilen.

Jo Halo är känt för sin soundtrack
Men nej jag skulle inte spela den i bilen (när jag får körkort).
Men soundtracks brukar kunna vara ganska sköna att lyssna på ibland.

Medlem

Jag kan knapt vänta tills jag får tag i ett exemplar ... halo-musiken är helt klart bäst !.


signatur

"Better to ask for forgiveness than permission"

Medlem

Bara att hålla med, Halo har bäst musik i dagens spel. Och det bästa är att från Halo till Halo3 så har musiken bara blivit bättre o bättre

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Halo är väl inte direkt känd för sin musik, så jag ser inte varför detta hallå över den. Dessutom ser fördomsfulle jag inte att den typiske halo-spelaren är den att dra i en skiva orkestral musik i bilen.

eh? Halo är väldigt välkänt för sitt soundtrack. Tror de flesta känner igen många delar av musiken.

Halo 2 (har inte lyssnat på H3) soundtracket med Incubus bland annat var trevligt. Deras Odyssey låtar är riktigt sköna, som jag mycket väl kan lyssna på i bilen.

Medlem

Halo musiken är enligt mig det bästa soundtracket till ett spel någonsin. Man kommer in i en perfekt stämmning i Halo 3 för att musiken klangar perfekt till speciela tillfällen.

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Halo är väl inte direkt känd för sin musik, så jag ser inte varför detta hallå över den. Dessutom ser fördomsfulle jag inte att den typiske halo-spelaren är den att dra i en skiva orkestral musik i bilen.

Om det är något som gör Halo så underbart bortsätt från den tunga storyn så är de musiken, så jag förstår inte vad du fått de där ifrån. Och nej, inte lär man väl lyssna på musiken i bilen, men inte fan lyssnar du på John Williams musik heller i bilen? Sist jag kollade så var han fortfarande en världens främsta kompositörer, och då kan jag lova dig att så gott som inga av hans skivor befinner sig i närheten av en bil.

Halo har utan tvekan de bästa soundtracket, bortsätt från GTA: Vice City då

Inaktiv

Opera blandat med rock. Ljuvlig musik om gör spelen steget bättre. Helt klart värt att lyssna och njuta av.

Citat:

Och nej, inte lär man väl lyssna på musiken i bilen, men inte fan lyssnar du på John Williams musik heller i bilen?

Precis.


signatur

O'rly? Ya'rly!

1
Skriv svar