Soldier of Fortune: Payback har gått guld

Robot
Medlem
Soldier of Fortune: Payback har gått guld

den 11:e Nov? igår då alltså?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

den 11:e Nov? igår då alltså?

Om allt stämmer så...:P

Medlem

Det här är ett måste...

Medlem

Är det någon som vet varför det släpps senare till PS3:an i Europa?

Edit: Yay för guld!;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Wiiie, fasen så många intressanta spel det kommer nu då!!!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Den här titeln gick verkligen under radarn. Jag visste inte att SOF 3 var under utveckling fören ungefär tre veckor sedan, och nu har spelet släppts.

Medlem

Yay!

Jäklar va spel nu. O_o
CoD 4, Crysis, Gears of Wars, Timeshift, The Witcher och nu SoF. Börjar bli ont om plats på HDn

Medlem

Hah, förväntar de verkligen sig att någon kommer köpa skiten nästa år, till PS3?


signatur
Medlem

Jag tror inte detta är speciellt bra!

Medlem

Bra eller inte... Gött att avreagera sig på lite pixlar när man jobbar inom psykiatrin.

Inaktiv

Verkligen under radarn ja, och just därför inte speciellt intressant heller ... oavsett när de släpps på respektive plattformarna. Menar, nu har man ju redan bokat upp sina stålar på en mängd andra spel. Kanske tom. bättre att PS3 versionen släpps senare, när man börjar ha lite stålar igen.

Inaktiv

Kommer lungt att köpa Ps3 versionen när den släpps om de lyckats optimera det tillräckligt bra. Tills dess får CoD4 och kommande Assassins Creed sitta i lådan.

Medlem

Jag stör mig fortfarande på att kulorna ska spränga ett helt huvud istället för små delar som i SOF 1 & 2 .

Medlem

tycker det verkar NICE!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

tror det är väldigt framhastat. men man ska inte döma för tidigt.

Inaktiv

Får man inge credit för att skicka in nyheter?

Medlem

huh? Det här har jag helt missat. Tycker det ser riktigt bra ut iallafall.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Så underbar Ser verkligen fram emot Sof 3, då jag lirade 1an i 6 månader och 2an i 2 år Så synd att min dator är lite gammal.. blir att köpa till xbox istället

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Är det någon som vet varför det släpps senare till PS3:an i Europa?

Edit: Yay för guld!;)

Spanjorer, Fransmän och Tyskar är den största orsaken till att
alla spel i europa blir försenade.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Fan vad nice, ser nästan mer fram emot detta än Crysis faktiskt xD De två första är bland de mest underhållande FPS jag lirat, ja främst beroende på att de är så blodiga ja!

Medlem

Är också frälst på SoF-spelen. Men nu är det för många spel och min dator är för kass. Jag våndas!

Medlem
Skrivet av Ctrl:
Skrivet av beersgarden:

Är det någon som vet varför det släpps senare till PS3:an i Europa?

Edit: Yay för guld!;)

Spanjorer, Fransmän och Tyskar är den största orsaken till att
alla spel i europa blir försenade.

Har inget med det att göra. Det är nästan uppenbart att Microsoft betalat Activision att släppa PS3 versionen senare i europa. Som skrivet i nyheten står det ju att PS3 versionen släpps 1 vecka efter lanseringarna till PC och 360 i USA. Antager att översättningarna är redan gjorda då PC/360 versionen ska släppas i europa 30 november. Jag anar illaluktande skumraskerier här.

Bojkott för min del om inte nyheten står missvisande.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

någon som vet vilken grafikmotor de använder?


signatur

Tempus fugit.

Medlem

deras egen precis som sof2 använde väl också en egenutvecklad ghoul eller nåt.

Medlem

Sof3 använder samma motor som det gamla liret Chaser också utvecklat av Couldron :). Chaser var ett bra snyggt spel btw.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Vantskruv:
Skrivet av Ctrl:
Skrivet av beersgarden:

Är det någon som vet varför det släpps senare till PS3:an i Europa?

Edit: Yay för guld!;)

Spanjorer, Fransmän och Tyskar är den största orsaken till att
alla spel i europa blir försenade.

Har inget med det att göra. Det är nästan uppenbart att Microsoft betalat Activision att släppa PS3 versionen senare i europa. Som skrivet i nyheten står det ju att PS3 versionen släpps 1 vecka efter lanseringarna till PC och 360 i USA. Antager att översättningarna är redan gjorda då PC/360 versionen ska släppas i europa 30 november. Jag anar illaluktande skumraskerier här.

Bojkott för min del om inte nyheten står missvisande.

Eller så är det problem med utvecklingen till PS3, det är inte första gången PS3-versionen av ett spel blir "försenat"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Coolt. Visste inte ens att det var ett nytt SoF på G

Inaktiv

lär ju sutta bäver p*nis

Flakmonkey
Skrivet av Molotov:

Eller så är det problem med utvecklingen till PS3, det är inte första gången PS3-versionen av ett spel blir "försenat"

Som sagt då borde väl även PS3-versionen försenas lika mycket i USA? Verkar ju underligt att den europeiska versionen skulle vara mycket svårare att utveckla än den amerikanska...

12
Skriv svar