Medlem

Skulle vara kul om dom släppte de där kapitlena på live Bara de inte rör om som fan bara xP


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Kan tyvärr inte hålla med er FZ då jag själv tycker att det här spelet är helt underbart. Tack till Epic för att ni gjorde det här spelet till PC

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Katana:
Skrivet av MaLiBu:

jag måste vara en av dom få som inte alls tycker om det här spelet, grått, trist, för mycket av samma sak

Kan inte annat än hålla med.. sjukt upprepande spel..

Spring in i ett rum.. tex en kyrka.. lite fiender kommer inspringande på andra sidan rummet och ett skyttegravskrig utan dess like bryter ut.. ta skydd.. skjut.. ner, ladda om.. skjut.. när du fått ihjäl fienden så går du till nästa rum/miljö/whatever och samma sak upprepas, ett gäng objekt som du mer eller mindre tvingas sätta dig bakom för att överleva... fienden kommer in.. och så börjar allt om igen..

Låter ungefär som de mesta TPS eller FPS jag spelat, vad är det för spel du verkligen tycker tar avsteg från detta?

Uhm.. typ.. alla FPS förrutom GOW mer eller mindre?

Hehe som ja trodde ;p Förstår inte varför folk tycker detta är mer upprepande än något annat run-and-gun FPS eller TPS.

Inaktiv

Svårt att säga om det förtjänar en 4 eller om 3.5 är ett bra betyg. Har visserligen inte spelat det på pc utan bara på xbox. På xbox var det otroligt snyggt och skoj, men nu ett år efter är det inte lika imponerande längre när man startar det igen.

Men jag tycker att recensenten låter på tok för negativ, första intrycket av recenionen var att han inte gillade det och så lät det genom hela tycker jag, sen satt han 3.5 för att inte nån skulle klaga..

Inaktiv
Skrivet av Elit-mannen:

Gillar man krig så är detta spel helt otroligt bra...Ett av mina favoritspel på 360 iaf! Och det lär lätt att gilla fps på konsol, är man en "gamer" så gillar man allt. Man går miste om så mycket spel om man bara gillar xbox 360, eller bara gillar PS3, eller bara gillar PC. Ja ni fattar, det är ju spelen man vill åt, och då får man inte vara en jävla nördig tönt som sitter och hatar allt förutom en grej.

Allt detta jävla "man", tala för dig själv istället.

Skrivet av PigLift:

Tyvärr straffar spelet ut sig själv i och med Live "kravet". Köper tillräckligt många det här spelet så kommer vi snart vara tvugna att ha Live konto på PC allihop:P
Spara pengarna några dagar istället för på fredag kommer Crysis

Man behöver väl ett Live-konto där också? Har för mig att det står "Games for Windows" på boxen där med.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Inte gillade xbox kontrollen? Är ju den bästa kontrollen som gjorts till et fps på länge...

Medlem

Crysis är överhypat.
CoD4 är däremot riktigt bra.

Medlem

Fick spelet idag och jag är imponerad! Spelade det på Xbox 360 först och tyckte att det var skitgrymmt, men på PC känns det faktiskt fulländat. 4.5/5.

Medlem
Skrivet av iramirion:
Skrivet av Phosphor:

Om det är så enformigt och dåligt, hur kommer det sig att det fick 10/10 i varenda jävla tidning?

Och alla höjde det till skyarna... Samma sak med Halo 3... Patetiskt.

Call of duty 4, Assassins creed, Mass effect. Där har ni bra spel med djup och spelglädje.

kul.. hur... du... hypar... spel.... ... ... .... nu antar jag att du är T.S från sbz och finns t.o.m möjlighet att du har lirat beta versioner av nämnda titalar.

Det är det här som är problemet med allting och allt. Alla har åsikter, smak, politiska/religiösa vinklar etc etc, att läsa åsikter på internet / höra andras åsikter uträttar ungefär lika mycket som att lösa algebra genom att tugga tuggummi.

Bra recension, ungefär vad jag tyckte/tytcker.

Alla har åsikter, bara min är rätt.


signatur

---
Boo!

Inaktiv

FPS ska spelas på PC samt Wii, end of story
Sen att jämföra xbox versionen emot pc versionen är bara patetiskt i min mening...


signatur

sleeplezz

Inaktiv
Skrivet av Phosphor:

Om det är så enformigt och dåligt, hur kommer det sig att det fick 10/10 i varenda jävla tidning?

Och alla höjde det till skyarna... Samma sak med Halo 3... Patetiskt.

Call of duty 4, Assassins creed, Mass effect. Där har ni bra spel med djup och spelglädje.

lol

123
Skriv svar