Hellgate: London

Nej detta spel var inget att lägga under julgranen!


signatur
Medlem

Grymt lir!
Riktigt såld på det.

Kör nu enbart Elite Hardcore gubbar.
1 liv babyyy yyaa !

Måste säga att spelet fått precis den svårighetsgrad jag är ute efter, kör man på normal/Nightmare är det lite lätt men elite där det är fler mobs samt hårdare mobs med chansen att få rerolla gör att spelet blir ännu bättre.

Har en guardian lvl 13 o en summoner EHC och man går verkligen varsamt fram. Farma Shulgoth 50ggr nån?

Är även lifetime subscriber, va inget svårt beslut att trycka in massa deg i FSS.

Medlem
Skrivet av Cane:

Sen har folk som köper ett spel oftast svårt att medge att det är ett dåligt köp och därmed ger de också dåliga spel bra betyg bara för att själva må lite bättre.

jag har svårt att tro att folk som spelat betan och ogillade det skulle köpa det sen? Köper folk spel utan att testa det först längre? Okey, vissa spel kanske, uppföljare som tex. Halo 3, Starcraft II som man i stort sett vet i förväg kommer vara bra! Jag skulle definitivt inte köpa ett spel som jag inte testat eller i förväg visste att jag tyckte var bra

Medlem

Ja jag tror absolut att folk köper spel utan att testa det eller testa det för lite. Betan gav en rätt bra bild av spelet om man spelade det något längre, spelet var kul de första få dagarna men sen blev det för repetivt. Demon var väldigt kort och sa väldigt lite om spelet och min tanke efter att spelet demon var att spelet säkert skulle va skitbra.
Lätt att bli lurad att spel är bättre än vad de är.

Inaktiv

Jag undrar om det är månadskostnad bara för att spela eller om man vill ha speciella funktioner så som...? och om man inte betalar den måntliga kostnaden så kan man inte spela som i Wow?

Medlem
Skrivet av the_maxx:
Skrivet av Petah:

Bara jag som började fnissa när jag läste "ryggsäckstetris"?
(Står iof "rycksäckstetris", men rycksäck låter lite fel?)

Hmm, ja det smet förbi korrigering... Fixat. Tack.

Skrivet av fatboy:

fin recension tycker jag. Betyget är helt på sin plats. Bara en sak jag inte håller med om och det är typ sista meningen om att det skulle vara stabilt. det ´kanske kan tolkas på flera sätt men det crashar min dator typ en gång i timmen när jag lirar det.
jag vet inte, för 500 pix + månadsavgift känns det jävligt torftigt.

Har aldrig crashat för mig faktiskt.

Konstigt. Det crashar för mig hela tiden och även folk jag spelar med har samma problem. Minneslekage eller något sånt har snackats om, nu är inte jag en stor datorexpert men det verkar ju ligga något i det. Hur som helst, det fixas väl med tiden får man anta.
Sen såg jag en annan intressant grej:

Skrivet av Malicone:

Jag tror inte Hellgate London blir ett succé spel...

Jag undrar om ni på FZ vet ungefär hur mycket ett spel måste sälja för att gå med vinst. Typ hur många exemplar, vad utvecklingskostnaderna ligger på etc.

fänx

Medlem

Lite halvdan recension. Tycker spelet är riktigt kul, skulle själv sätta en 3.5-4 i betyg. Sen undrar man ju lite smått hur ni kan lägga detta bland "shooters"...är ju ett action-rpg.

Medlem

7 år senare, ganska försent? ajämen det äre nog! men jag tycker dock att spelet är väldigt roligt en stund då och då, vist skulle kunnat varit bättre.

Medlem

Går det fortfarande att spela? är det bra nu? Jag har aldrig testat det, ser att jag skrev här att jag bestämde mig för att vänta... Har väntat ett tag nu.

Medlem
Skrivet av caelestis:

Går det fortfarande att spela? är det bra nu? Jag har aldrig testat det, ser att jag skrev här att jag bestämde mig för att vänta... Har väntat ett tag nu.

bara tyvärr i singel player dock så tyckte iaf jag att det var kul.

Skriv svar