Crysis förladdas

Robot
Medlem
Crysis förladdas

Läste att någon på crymod hade förladdat och att det stog 5 dagar kvar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

EA håller på så här för att få folk att köpa spelet från EAStore. Dem har t.om av "misstag" skickat mejl om att spelet blir släppt den 9de. Visst kan det vara misstag, men jag tvivlar starkt på det utan det är för att få folk att köpa spel från EAstore där EA tjänar stora pengar på att sälja spel för samma pris, utan kostnader för DVD, Manual, och DVD fodral. Det är helt ok för mig, men gör det då utan att lura folk.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag förladdade igår och nu står det 4 dagar , 5 timmar till release.
Har en 6.8 gb stor fil liggandes som jag kallt räknar med är nån kodad installfil

Medlem

Bah, behöver inte köpa det! Vinner det från FZ

Medlem

Tyvär jokkocze det blir jag som vinner

Medlem
Skrivet av landy:

Tyvär jokkocze det blir jag som vinner

Fem vinner det. Jag är en

Medlem

Pax på den tredje!

Medlem

Det är omöjligt då att spelet släpps tidigare elektroniskt som vissa andra spel har blivit?

Medlem

Har jag missat en tävling? Fan också

Inaktiv
Skrivet av FZ.se:

Den amerikanska varianten av onlineshoppen EA Store har börjat skicka ut Crysis till de som förbokat spelet i nämnda nätbutik. Enligt uppgift gick ett mejl ut till förbokarna i går med uppgiften att spelet skulle låsas upp den 9 november (alltså i går), men enligt inCrysis stämmer inte detta. Officiellt releasedatum är den 16 november. Den svenska varianten av EA Store nämner ingenting om nedladdning i nuläget.

Några fel... sett att det har blivit vanligare och vanligare i nyheterna.

Detta gäller inte bara EA Store US utan även EA Store Sverige. Gå in och kika på EA Store så ser ni att det inte längre står "förbeställ"... Numera står det "lägg till i kundvagnen".

I mailen som skickats ut (ja, jag tvivlar på att jag har fått ett annorlunda) så står det inte något om att man skulle kunna spela spelet den 9:e. Däremot nämns "preload".

Antikvitet

Crysis-tävlingen pågår fortfarande. Delta här:

http://www.fz.se/tavling/crysis.fz


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

det är inte några mail heller som EA-affären har skickat ut till förbeställare där de svamlat om flyttade releasedatum.. jävla sommarjobbare där borta..

Medlem

Tur att man köpt sin version för 389kr pågameshop då!

Medlem

What a load of bullcrap

Medlem

Jag blev faktiskt lite förvånad när jag fick detta mailet:

Subject: Electronic Arts BV - Pre-ordered product release date change for order #XXXXXXXX

I mailet:
Thank you for ordering on Electronic Arts BV. The date when the product that you Pre-Ordered will be released has been changed.
The product listed below will now be available on 09 November 2007

Men i ea download manager ser man att det inte stämmer, för nu står det att det är 3 dagar och 11 timmar kvar ... Men det är ju iaf tidigare än vanliga releasedatumet ... 14'e november blir det om detta stämmer.


signatur

Asus P5B-Plus, 2x2048Mb PC-6400, WinFast 8800-GTS @ 686/1100, Q6600 G0 @ 3GHz, Vista x64

Medlem
Medlem
Skrivet av FZ:s regler:

1.4. Inga wareztips eller multiplayerfusk
Allt prat samt förfrågningar och/eller tips om piratkopior, fildelningsprogram, och/eller försäljning/köp av stöldgods, är förbjudet. Vi godtar inte heller länkar eller tips om fusk till multiplayerspel; som t ex bottar eller olika exploits.

Medlem

Helt ärligt så kommer jag nog ladda ner det och kolla hur det funkar på min dator innan jag ens överväger att köpa det. Har en ny gaming rig och det funkade mindre bra, och många har rapporterat att demot var ett buggigt optimerat helvete som ej var motsvarigheten till hur det skulle funka i full versionen.

Tänker fan inte chansa när det är en lottodragning på hur bra det kommer funka.

Medlem

samma här..

Men jag har redan betalat för min version, man får väll se om man ska skicka tillbaka den.

Medlem
Skrivet av John:

Crysis-tävlingen pågår fortfarande. Delta här:

http://www.fz.se/tavling/crysis.fz

Tackar! Har nu deltagit, och är säker på att jag kommer att vinna!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Helt ärligt så kommer jag nog ladda ner det och kolla hur det funkar på min dator innan jag ens överväger att köpa det. Har en ny gaming rig och det funkade mindre bra, och många har rapporterat att demot var ett buggigt optimerat helvete som ej var motsvarigheten till hur det skulle funka i full versionen.

Tänker fan inte chansa när det är en lottodragning på hur bra det kommer funka.

Har precis tänkt som dig, ooooch dåliga nyheter de är exakt som demot och använder fortvarande bara 1 kärna.... RIIIIIKTIGT dåligt crytek...


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

^-- Meeeen, va fan..

Medlem
Skrivet av Tomzi:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Helt ärligt så kommer jag nog ladda ner det och kolla hur det funkar på min dator innan jag ens överväger att köpa det. Har en ny gaming rig och det funkade mindre bra, och många har rapporterat att demot var ett buggigt optimerat helvete som ej var motsvarigheten till hur det skulle funka i full versionen.

Tänker fan inte chansa när det är en lottodragning på hur bra det kommer funka.

Har precis tänkt som dig, ooooch dåliga nyheter de är exakt som demot och använder fortvarande bara 1 kärna.... RIIIIIKTIGT dåligt crytek...

Nu vet jag inte om det du säger bara gäller quadcores. Men crysisdemot använder i alla fall 70% av min dualcore och jag vet fler som säger det är mellan 70-80% som används i demot. Vilket borde tyda på visst stöd i alla fall.

Medlem

full verisonen är mycket mycket bättre optimerad än demon...

trust me..

det här är ett måste mutliplayer..

Medlem

Vi vet att att den funkar på Dual core, men Quad core funkar inte som de ska, de som skrött så j*vla mycket om quad core, jag förväntar mig inte 100% belastning av Quad coren , men allafall inte 100% på ena kärnan, tror verkligen den flaskar, för även om jag gör med LOW så är de bara en kärna som håller på...


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av raslon:
Skrivet av FZ:s regler:

1.4. Inga wareztips eller multiplayerfusk
Allt prat samt förfrågningar och/eller tips om piratkopior, fildelningsprogram, och/eller försäljning/köp av stöldgods, är förbjudet. Vi godtar inte heller länkar eller tips om fusk till multiplayerspel; som t ex bottar eller olika exploits.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

fan så coolt lir

Inaktiv

Jag har ju mitt ex bredvid mig idag Special Edition, nu jävlar ska det spelas!!


signatur

Shit happens, then you die

1
Skriv svar