Nytt Uncharted: Drake's Fortune-demo

Robot
Medlem
Nytt Uncharted: Drake's Fortune-demo

Hur fixar man ett US account?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Sweet news!

Skrivet av Night Hawk:

Hur fixar man ett US account?

Saxade detta från en annan post i forumet.
Håll till godo.

1. Användare -> Skapa ny användare -> Skriv in ett passande användarnamn
2. Logga in med den nya användaren -> Vänner -> Anmäl dig till PSN
3. Skapa nytt konto -> Godkänn avtalet
4. Välj USA och skriv in ett födelsedatum
5. Skapa ett Master Account och godkänn avtalet
6. Fill i information i formuläret. Emailadressen kan inte vara den du använder för ditt första konto och för den amerikanska adressen kan du kan du använda "1335 Avenue of the Americas | New York | 10019" (Det är adressen till Hilton hotel i New York)
7. Fyll inte i några kreditkortsuppgifter
8. Välja något fyndigt Playstation ID


signatur

“All thinking people are atheists.”

Flakmonkey
Skrivet av Night Hawk:

Hur fixar man ett US account?

Medlem

Så bra då. Men jag tror du glömt ett "y" i utvecklarnas namn i första raden.

Medlem

Asch, Nosnos var lite före mig. hehe.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Äntligen
Trevligt att Sony lyssnar på oss.

Medlem

Så jävla bra demo, köp dag 1.

Medlem

Fan tänkte precis skriva om det i forumet
tankar för fullt .. hinner man dra till systemet innan

Medlem
Skrivet av ErMurazor:

Äntligen
Trevligt att Sony lyssnar på oss.

Det var inte Sony som hade lagt dit regionsspärren utan Naughty Dog(utvecklarna).

Men högljutt skrikande har rönt ännu en framgång...

Medlem

Tjenare, har bara en 360, ingen ps3...Hur är demot ? Snyggt ? Grym känsla?

Medlem

fan det var ju riktigt najs, synd att det slutade bara när man minst ana det.

Medlem

riktigt jäkla roligt, blir köp så fort det släpps!

Medlem

snyggt som fan, men jäklig svårt!!

Inaktiv
Medlem

Varför inte släppa demona samtidigt över hela världen, om det nu är så enkelt för oss européer att fixa ett amerikanskt konto och ladda ner....Eller skippa uppdelningen helt och hållet och ha en kanal där allt släpps oavsett var man befinner sig.

Flakmonkey
Skrivet av Cyberz:

snyggt som fan, men jäklig svårt!!

Finns ju olika svårighetsgrader att välja på som tur är Jag är bara glad över att det ser ut att bli riktigt knepigt på hard, vilket väldigt sällan är fallet i dagens spel...

Medlem

Jävla dåligt att gubbfan halkar runt som om han hade bananskal under skorna...

Medlem

Det var ju snyggt, men spelupplägget är ju teh suck, går ju fan inte att sikta med den där jäkla spaken...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Kul att de faktiskt lyssnar


signatur
Flakmonkey
Skrivet av simulacra:

Det var ju snyggt, men spelupplägget är ju teh suck, går ju fan inte att sikta med den där jäkla spaken...

Kanske är ett klassiskt fall av sbs? Tycker det går alldeles utmärkt att sikta... inte svårare än i Gears of War som ju har liknande upplägg... förutom att människorna är mindre än locust-snubbarna

Förresten så är det rätt nice hur olika drake pucklar på motståndarna beroende på var han befinner sig... är det när en klippvägg eller en stor sten kan han ju ta och dunka deras bakhuvud i bergsväggen vilket är lite nice ^^

Seb
Medlem
Skrivet av pennywise:

Jävla dåligt att gubbfan halkar runt som om han hade bananskal under skorna...

Va snackar du om han halkar inte alls runt:S

Demon var skitskoj, rätt svårt på normal:) Och sjukt snyggt spel!

Medlem

jag är pc-spelare, jag jämför allt med precisionen hos en mus, dör mig blir det hela tiden att den går för snabbt eller för långsamt och fan alltid hamnar precis utanför...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

ARgh!!! *Springer till PS3an*

Flakmonkey
Skrivet av simulacra:

jag är pc-spelare, jag jämför allt med precisionen hos en mus, dör mig blir det hela tiden att den går för snabbt eller för långsamt och fan alltid hamnar precis utanför...

Jo jag hade samma problem för ett antal år sedan då jag gick från PC-gaming (Quake & UT främst) där precision var allt till att lira FPS på konsol... gäller bara att inse att du aldrig kan få samma precision och att det i sig är en utmaning... I PC-gaming är det aldrig tal om att du inte kan sikta, du kan sätta ett HS på vilken AI-styrd spelare som helst utan några större problem... på konsol måste du ofta gå till väga på ett helt annat sätt och kan inte lita på din aim hela tiden...

Det är annorlunda helt enkelt, varken sämre eller bättre... Tror tex att Uncharted hade blivit enormt tråkigt om du hade kunnat sikta som du gör på PC... då hade du inte behövt skydden, hade bara varit att kuta framåt som ett tok och sätta skott efter skott rätt i pannbenet...

Medlem

Det handlar inte om precisionen jag saknar, utan att jag inte klarar av att sikta så, vilka andra sätt finns det att sikta än att styra spaken dit den ska gå?
Som jag ser det så är felet att spakens riktning är accelererad, om jag drar spaken åt höger så glider siktet åt höger.
Så funkar inte möss, om jag börjar med musen stillasittande och rör den en bit åt höger så glider markören tills jag slutar röra musen, det är alltså som ett grid, om jag behöver sikta på ngt uppe till vänster så flytter jag musen uppe till vänster på musmattan tills den är framme, korrelationen mellan skärmens grid och musmattans grid sitter i huvudet.

Icke så med spakar, vill jag sikta upp till vänster måste jag trycka spaken uppåt till vänster tills jag är framme och då återföra spaken till mitten.
Det är tydligen ngt som jag inte kan lära mig alls...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Det var snyggt, men inte vidare kul och känslan var inget som föll mig i smaken precis.

Medlem

Riktigt härligt demo. Känslan är ju underbar, och likaså är grafiken och kontrollen, filmkänslan infinner sig och man överaskas gång på gång av de visuella effekterna. Att t.ex. kläderna blir snyggt blöta när man går igenom vattenfall, var riktigt roligt och se.

Ett klart köp!


signatur
Medlem

Short but sweet. Blir till att införskaffa!

Medlem

Tyckte att det var sådär. Det var väldigt dålig aim på vapnen, även om man siktar mitt på dom. "Shoulder cam" kan jag inte kalla det för kameran var snett från sidan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar