Nytt Uncharted: Drake's Fortune-demo

Medlem

Jäkligt bra kontroll och precision (för att vara på konsol).

Medlem

Gillade det skarpt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Väldigt trevligt spel, defintivit köp!

Medlem

Stilen på det för tankarna till Broken Sword lite grann tycker jag. Måste spela om det för att utforska melee-systemet lite mer.

Medlem

lär tanka det
orkar inte slå på projectorn...för att slösa på lampan...tur man har en psp =>

Medlem

*springer till sin PS3 och tankar ned ivrigt*!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Coolt med att kläderna blir blöta...nån som har en film på det =)?

Flakmonkey
Skrivet av Elit-mannen:

Coolt med att kläderna blir blöta...nån som har en film på det =)?

Det som är riktigt fränt med det är att det är bara de delar som nuddar vattnet som blir blöta... går du bara ner i vattnet till knäna så blir du bara blöt dit... väldigt lite och egentligen onödig detalj men som ändå höjer inlevelsen ytterliggare... är ju ofta de små små detaljer som gör ett spel speciellt och höjer det över mängden...

Medlem

Vackert. Blir ett köp av det här.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Elit-mannen:

Coolt med att kläderna blir blöta...nån som har en film på det =)?

Det som är riktigt fränt med det är att det är bara de delar som nuddar vattnet som blir blöta... går du bara ner i vattnet till knäna så blir du bara blöt dit... väldigt lite och egentligen onödig detalj men som ändå höjer inlevelsen ytterliggare... är ju ofta de små små detaljer som gör ett spel speciellt och höjer det över mängden...

Precis. Gick genom vattnet och ställde mig i solen för att se jeansen torka

Demot var riktigt roligt, stämningen var mycket mysig och grafiken var otroligt bra. Fick ingen kläm på melee-attackerna dock. Jag hoppas att fullversionen har mycket pussel och klurigheter.

Avstängd
Skrivet av Hubbe:

Jäkligt bra kontroll och precision (för att vara på konsol).

+1 !

Flakmonkey
Skrivet av Killbom:
Skrivet av Hubbe:

Jäkligt bra kontroll och precision (för att vara på konsol).

+1 !

Är ju Naughty Dog som gjort det och de är kända för den "perfekta" styrningen i sina spel... skönt att man kan lita på vissa utvecklare att leverera... ungefär som man vet att varje nytt spel från Id blir förbannat snyggt och att ett strategispel från Sid Meier blir farligt beroendeframkallande ^^

Inaktiv

Som redan sagts så tycker jag att det är de små detaljerna som gör spelet härligt att titta på, som tex att huvudpersonens tröja viks och rör sig realistiskt medans man går och springer. Har inte sett något sådant förr. Ett måste köp nu i december.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Killbom:
Skrivet av Hubbe:

Jäkligt bra kontroll och precision (för att vara på konsol).

+1 !

Är ju Naughty Dog som gjort det och de är kända för den "perfekta" styrningen i sina spel... skönt att man kan lita på vissa utvecklare att leverera... ungefär som man vet att varje nytt spel från Id blir förbannat snyggt och att ett strategispel från Sid Meier blir farligt beroendeframkallande ^^

Perfekt styrning? det är ju omöjligt, vafan måste jag styra kameran oxå för?
Som om det inte var stressigt nog när det kommer våg efter våg av folk som vill ha ihjäl en.

Nej ni, det här demot ryker omedelbums från min ps3a, omöjligt att sikta, kameran är manuell och fi kan ta för många träffar, ge mig en mus så kanske jag ändrar uppfattning, tills dess så håller jag mig till spelbara spel...

Jag trodde att det här var ett äventyrsspel och inte ett fps.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Killbom:
Skrivet av Hubbe:

Jäkligt bra kontroll och precision (för att vara på konsol).

+1 !

Är ju Naughty Dog som gjort det och de är kända för den "perfekta" styrningen i sina spel... skönt att man kan lita på vissa utvecklare att leverera... ungefär som man vet att varje nytt spel från Id blir förbannat snyggt och att ett strategispel från Sid Meier blir farligt beroendeframkallande ^^

Perfekt styrning? det är ju omöjligt, vafan måste jag styra kameran oxå för?
Som om det inte var stressigt nog när det kommer våg efter våg av folk som vill ha ihjäl en.

Nej ni, det här demot ryker omedelbums från min ps3a, omöjligt att sikta, kameran är manuell och fi kan ta för många träffar, ge mig en mus så kanske jag ändrar uppfattning, tills dess så håller jag mig till spelbara spel...

Jag trodde att det här var ett äventyrsspel och inte ett fps.

fienden kan ta många smällar? ee...ett skott brukar jag få ned dem på...

Fri kamera? ja det är väl otroligt bra, då kan du själv styra, vilket är väldigt flexibelt och smart val...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

jag var sämst på aimingen, annars tycker jag att kontrollerna var perfekta


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Personligen hittade jag inget att klaga på hos kontrollerna.
Att sikta i ett konsollspel tar lite tid att vänja sig vid, men det är inte alls särskilt komplicerat, jag antar att dom som klagar på just "aim"-kontrollen är väldigt otåliga eller helt enkelt inte så erfarna på konsollspel.
Hursomhelst är kontrollerna för att sikta i Uncharted ungefär så bra dom kan bli på konsoll, och jag tycker det funkar bra.

Inaktiv

riktigt bra spel, och grymt snyggt. jag tyckte att fienderna kanske tålde nog så mycket skott, men jag är å andra sidan inte så bra på shooters hellre

Medlem

Störtskönt spel, men kan hålla med om kritiken att det här ska väl inte va ett renodlat FPS som demot framställer det som, utan mer lite äventyr pussel o problemlösning, är detta inte med just pga att det är ett demo eller är spelet FPS inriktat ?

Verkar vara en väl ihopsatt produktion (=bra spel i stort), men jag tycker fan inte det ser snyggt ut. Men jag kanske är alldeles för färgad av att göra grafik själv, och stör mig på fel som konsumenter inte ser?
(isåfall, fan vad jag ska börja slacka på jobbet. )

12
Skriv svar