Clive Barker's Jericho

Inaktiv
Skrivet av Famest:
Skrivet av BangBoomBang:

clive barker, håll dig till skräckfilm och lägg ner spelen.

Varför det? Han skriver otroligt bra storys och kommer på så sjukt bra "monster". Sen att spelet suger är ju utvecklarnas fel, dom som är kassa på att göra spel.

jo det vet jag, men det är synd att han lägger ner tid på att göra bra storys som sen talanglösa apor sabbar.
tycker han borde se till att det blir mer filmer.

Ti.
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av magben:

Helt oläskigt i min mening till skillnad från Undying som hade "hoppatill"-inslag. Otroligt hårt scriptat, viken karaktär som behövs när och vilka förmågor. Knapptryckningarna i rätt tid och ordning känns såå dumt. Det sämsta med spelet var ändå slutet.

Kör igenom spelet på svåraste så får du ett annat slut som kanske passar dig bättre.

Hmm.. Vadå för "annat slut"?

Spoiler-varning, yes, men berätta. Jag fick nämligen precis samma slut på alla svårighetsgrader.

Har för övrigt bytt in spelet mot CoD4. OMG vilket lir det va sen då

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av magben:

Helt oläskigt i min mening till skillnad från Undying som hade "hoppatill"-inslag. Otroligt hårt scriptat, viken karaktär som behövs när och vilka förmågor. Knapptryckningarna i rätt tid och ordning känns såå dumt. Det sämsta med spelet var ändå slutet.

Kör igenom spelet på svåraste så får du ett annat slut som kanske passar dig bättre.

Ja hur slutar det då? Ryktas om ett annat slut. Skriv gärna en spoiler. Vore skönt att få det bekräftat att det inte är bara tomma rykten.

Inaktiv

Jag tycker det är jävligt kul. Värt iaf 3,5 / 5. Det är inte läskigt men det är en jävligt rolig shooter med intressanta karaktärer ändå + att fienderna är asläckra

Medlem

Gah, när fan kommer Jericho tillbaka till Tv´n. Saknar serien som fasn ;).


signatur

living let die

Inaktiv

Så gåre när man gör ett spel med samma namn som en av världens bästa tv serier..

Medlem

Någon skrev att dem borde ta bort START texten i menyn, varför? Spelet e anpassat efter x360 handkontroll oxå.

12
Skriv svar