Empire Earth III patchat

Robot
Inaktiv
Empire Earth III patchat

Känns som att de släppte det i alphastadiet...
skärpning sierra! Det är kanske ok att släppa en 50 megs uppdatering efter en vecka, men 350 meg innan spelet ens är i butik?

Medlem

Kan inte säga att jag är förvånad. Samma företag gjorde detta spelet som gjorde, Star Trek Legacy. Och det om något var ett skitspel tbh. Jag älskar det mesta som har med Star Trek att göra (och nej, jag är ingen nörd)... men Legacy var verkligen sunkig.

Var sugen på att spela EE3, men med tanke på alla fel som dom var tvungna att fixa innan spelet ens har släppts, så känner jag mig inte så sugen längre.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

kalla mig en orättvis men efter att de släppte skit spelet startrek legacy så bojkottar jag mad doc

Medlem
Skrivet av AteroS:

kalla mig en orättvis men efter att de släppte skit spelet startrek legacy så bojkottar jag mad doc

Inte alls orättvist. Tycker du gör helt rätt i att bojkotta dom. Har nu testat demot, och spelet är verkligen inget att hurra för. 2 skitspel efter varandra... vem vet. kanske det blir "3e gången gillt" med deras nästa spel som kanske blir jättebra? fast jag skulle inte satsa pengar på det.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

har spelat demot fast jag vet inte om man kan kalla det demo, snarare pre alpha

Medlem

Hur fasiken kan de släppa en patch som tar mer än en halv CD-skiva i anspråk?!
Detta dessutom innan spelet är på hyllorna!

Näää, det här bådar inte gott.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Jag har spelat hela spelet med patchen och jag vart blown away av hur kasst det är. Fattar inte hur de kan släppa sån skit.. unitsen är helt fruktansvärt korkade.. går inte att förklara, try it (om du kan få gratis av någon.. typ.. öööh.. låna av en kompis.. ööh ) and see for yourself.

Medlem

Suger alltså lika hårt som jag misstänkte.
Trist på något sett. Ettan och tvåan tyckte jag var rätt så kull, enda jobbiga var väl att båtarna betedde sig som höggravida suggor med parkinsons.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar