Far Cry 2 smygfilmat

Robot
Medlem
Far Cry 2 smygfilmat

gav mig en "nja upplevelse" ... om det säger nått men jag ska inte säga att det suger förens jag har testat det

Medlem

inte heller super imponerad... men det är ju en tidig version. Pre-alpha eller nått står det ju nere till vänster...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

jag tyckte det såg skitsnyggt redan nu . och detta är bara den halvklara visningen.

jag tyckte att alla vapen i spelet såg lite för stora ut?

Medlem

Lite sena där Fz, Spelfeber postade detta för en dryg månad sedan.


signatur

Bengebolle

Medlem

Tycker också det var ruskigt snyggt trots att det är pre-alpha.

De verkar ju satsa mer på realism än i 1:an, hoppas de fixar en bättre story också.

Medlem

Är inte speciellt nya klipp, finns ett ännu äldre också, kanske är uppe här redan? Killen säger att AI'n är "Super aggressive" säkert 10 ggr i den..
Länk: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/103158.html
Hittade ingen med korrekt AR nu dock..

Medlem

Just det där med "super aggressive" tycker jag de skulle ändra på lite, bara orealistiskt och dålig AI när de så fort man skjutit ett par skott mot en fiende väller över en från alla håll som målsökande missiler.

Medlem
Skrivet av quilling:

Just det där med "super aggressive" tycker jag de skulle ändra på lite, bara orealistiskt och dålig AI när de så fort man skjutit ett par skott mot en fiende väller över en från alla håll som målsökande missiler.

Ska dom strunta i en eller? Det vore ju brutalt orealistiskt.

Tycker det verkar ascoolt, grymma strider, riktigt realistiskt, och schysst med frihet. Crysis är ju piss i jämförelse!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Hur kan man inte gilla det där?
Det var ju superläckert, hel imponerad, vill verkligen spela det där.

Medlem

Är mållös... Så galet häftigt är det!

Medlem
Skrivet av HinduTimes:
Skrivet av quilling:

Just det där med "super aggressive" tycker jag de skulle ändra på lite, bara orealistiskt och dålig AI när de så fort man skjutit ett par skott mot en fiende väller över en från alla håll som målsökande missiler.

Ska dom strunta i en eller? Det vore ju brutalt orealistiskt.

Nej, men de kan ju ta en viss tid på sig för att hinna kommunicera och reagera, sen attackera i mindre grupper som samarbetar... och ifall det inte skulle funka för dem backa bakåt och samla backup.
Lite realism helt enkelt.

I orginal-farcry, var ju en hel bana av soldater "locked on target" såfort man blev sedd av en enda fiende... ungefär som de misslyckade stadsvakterna i Oblivion.

Medlem

Ser fint ut. Hur kan man tycka att der ser fult ut?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

tycker det ser bättre ut än crysis


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Själv ser jag fram emot det här mycket mer än Crysis. Tyvärr känns det som att det kommer hamna i skuggan av just Crysis.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Woah, Tror jag såg dom här för en månad sen. Spelet ser dock ut att bli grymt.

Medlem

Coolt.
Jag hade inte sett filmen förut iaf, bra FZ att ni postade den här


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

roliga är att han "spelaren" söker sig bort från "stora" blad och buskar osv.. trodde att de jobbade på fysiskt aktiva sådana men här får man ju inte se nåt

Verkar ju mycket roligare än Crysis!
Mycket mer frihet, man kan liksom göra vad man vill typ och sen att det inte finns några monster över huvud taget, det är nog det allra bästa!


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

tycker det ser bättre ut än crysis

Det kan nog bero på att detta spel kommer ut nästa år (eller senare) och crysis är redan klart.

Skrivet av jagspelardator:

Verkar ju mycket roligare än Crysis!
Mycket mer frihet, man kan liksom göra vad man vill typ och sen att det inte finns några monster över huvud taget, det är nog det allra bästa!

Är du helt säker på det?

Medlem

Om det nu finns monster i farcry 2, hoppas den överraskningen inte blir lika snabbt avslöjad som hemligheterna i farcry, crysis eller assassins creed blev.

Medlem

Är du helt säker på det? :P[/quote]
ja det är sant läste det plus att anledningen att det ser bättre ut än crysis är att dunia-engine är bättre än cryEngine2


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Härligt kart system som dom använder


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

gillar detta starkt!

men undrar vad dom hadde för dator? efterssom det flöt så bra hela tiden

Medlem

Vill ha! NU! Men man kan undra på vilket sätt Far Cry och Far Cry 2 hänger ihop. Kanske är så att dom använder sig av Far Cry-namnet för en helt annan orsak?

Medlem

Hoppas att alla vet att det inte är Crytek som utvecklar Far Cry 2


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Ser det bättre ut än crysis? Ser ni inte vapnen, animeringen när han tar ut kulan ur handen(!) sen får man ju rent ont i ögonen av denna "dimmiga" bild/skärpa.


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Inaktiv

Känns som att man måste köpa en ny dator.. Testade Crysis demot på min dator och det laggade rätt mycket och Far Cry 2 ser typ mycket bättre ut och mer krävande än Crysis

Medlem
Skrivet av Soilbleed:

Ser det bättre ut än crysis? Ser ni inte vapnen, animeringen när han tar ut kulan ur handen(!) sen får man ju rent ont i ögonen av denna "dimmiga" bild/skärpa.

?...det är pre alpha plus att någon filmar off screen trodde du att det var hd-upplöst bildskärpa? tycker att det är coolt överhuvudtaget att han tar ut kulan ur handen vilket annat spel har använt sig av det?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Tyckte det verkar helläckert! Kul att spelen börjar bli så jäkla grymma. När jag vinner på Triss så ska jag köpa en dator så att jag kan spela de nya spelen

123
Skriv svar