Kristen Bell har en hemlig roll i Assassin's Creed

Medlem

ha, jag håller med, hon ser ju skum ut... läcker som veronica mars är hon dock.. men usch vilken ettrig brud..

Medlem

stryk ska hon ha.

Medlem

Tycker dom har misslykats totalt med ögonen.

QRT
Medlem

särskilt imponerande var det inte

Medlem

Kristen Bell...mmm. Jag tycker hon är oerhört het/läcker/snygg! Och Veronica Mars har gått alla säsonger på SVT, sista avsnittet av säsong 3 gick faktiskt för precis en vecka sen. Synd att sluta, men å andra sidan är det bättre att sluta med flaggan i topp. Inte värt att göra som med typ CSI och alla andra serier som dragits ut ändlöst på.

Mitt enda problem med Kristen Bell är att hon är för kort.. 155 :/ Men annars, som sagt, henne vilar jag gärna ögonen på

Inaktiv

Även om jag själv antagit det som spoilades lite på första sidan i den här diskussionen så borde man ändå ha lite mer respekt när det gäller att post'a spoilers!

Det enda jag tycker de gjorde dåligt egentligen med modellen är ögonen som man tycker borde vara enkla att få i rätt färg. Ni måste komma ihåg att de inte kan ha en massa smink på modellen på typ ögonfransarna eller läppstift om de ska ha någon nivå av realism.

Medlem

nemen va trevligt ^^

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Gagoff:

trodde det var "Kirsten Bell" från JAG... eller hur hon nu hette.
Hon den här såg iofs också ganska fin ut, men spelbilden... njah... nah

Catherine Bell, och jo hon brukade vara teh sexxy. Men efter hon gick med scientologerna sjönk hon som en sten.

religion som religion?

är väl inte "värre" att gå med scientologerna än någon av de andra större religionerna

Nepp. Samma pack


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Japanska tidningen Famitsu har tydligen recenserat Assassins Creed och gav det 37/40.
har försökt att inte hypa mig för mycket om AC men när Famitsu ger högt betyg är det svårt att inte göra det

http://www.gamedaily.com/articles/news/actress-kristen-bell-t...
nämns i slutet av artikeln


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av Bt:

Vet inte om Veronica Mars visas i Sverige men har fått mycket bra kritik i USA. Helt klart en serie att ta en titt på. Är dock nerlagd nu precis som alla bra serier, efter tre säsonger.

alla bra serier nerlagda?... världens bästa serie finns fortfarande och det görs nya nu, SCRUBS !
tänk efter innan du skriver


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Ska bli spännande att se henne i spelet.. kommer utbrista: DET ÄR JU KRISTEN BELL! Eller nåt liknande xD


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Vad ni klankar ner då.. Skall väl se lite sådär ut om man är från ett annat århundranden.. Skönhet är nånting som ändras vid varje epok

Medlem
Skrivet av Donqen:
Skrivet av Bt:

Vet inte om Veronica Mars visas i Sverige men har fått mycket bra kritik i USA. Helt klart en serie att ta en titt på. Är dock nerlagd nu precis som alla bra serier, efter tre säsonger.

alla bra serier nerlagda?... världens bästa serie finns fortfarande och det görs nya nu, SCRUBS !
tänk efter innan du skriver

Uh du har inte märkt att Scrubs är på sin sista säsong va?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Donqen:
Skrivet av Bt:

Vet inte om Veronica Mars visas i Sverige men har fått mycket bra kritik i USA. Helt klart en serie att ta en titt på. Är dock nerlagd nu precis som alla bra serier, efter tre säsonger.

alla bra serier nerlagda?... världens bästa serie finns fortfarande och det görs nya nu, SCRUBS !
tänk efter innan du skriver

Uh du har inte märkt att Scrubs är på sin sista säsong va?

Och det är nog ganska bra ändå. sista säsongen har gått från komedi till mer drama än komedi.

Det enda jag tycker ser konstigt ut på bilden är hennes hår.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Donqen:
Skrivet av Bt:

Vet inte om Veronica Mars visas i Sverige men har fått mycket bra kritik i USA. Helt klart en serie att ta en titt på. Är dock nerlagd nu precis som alla bra serier, efter tre säsonger.

alla bra serier nerlagda?... världens bästa serie finns fortfarande och det görs nya nu, SCRUBS !
tänk efter innan du skriver

Uh du har inte märkt att Scrubs är på sin sista säsong va?

Och det är nog ganska bra ändå. sista säsongen har gått från komedi till mer drama än komedi.

Det enda jag tycker ser konstigt ut på bilden är hennes hår.

Åh :\

Titta noggrannare


signatur

"When corporations create the music we all lose."

12
Skriv svar