Kane & Lynch: Dead Men filmat

Robot
Inaktiv
Kane & Lynch: Dead Men filmat

Vet inte varför de skulle släppa en film som film 2, det såg ju riktigt repetivt och tråkigt ut, identiska fiender som omöjligen kan döda dig.

MP ser intressant ut dock, om man nu kan spela det på en konsoll.

Medlem

var det bara min dator eller lagga första filmen?

Medlem
Skrivet av Plimp:

var det bara min dator eller lagga första filmen?

Det var deras spel som hackade.

I film #2 så tyckde jag att den där bössan han hade lät som ett värsta gattling gun.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

ptr
Medlem

och fan vad fult det var? :/ hade för mig att det här var snyggt men tusan vad fel jag hade. ett exempel är ju när man kör multiplayer. typ alla blåa texter överallt och när man tog pengar hur $ tecknets färg ändrades. kändes gammalt på något sätt.

Medlem

Inga vidare visuella effekter, men det verkar filmiskt och av film två att döma var det bra ljud.

Pansarknekt

Ingen vidare grafik här inte. Men jag tycker själva spelet verkar riktigt roligt. Härlig humor och massa action. Grafiken för mig är en liten del av ett spel så jag lär nog tycka detta är riktigt bra. Sålänge kontrollen är najs så.


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Kommer det bara finnas co-op i splitscreen eller kommer det gå över xbox live också?

Medlem

Gillar att de pumpar ut coop spel på löpande


signatur
Medlem

Deras multiplayer läge Fragile Alliance är ju typ "coop". Då man som en grupp rånar en bank mot AI soldater samtidigt som man "backstabbar" varandra. Och dör man blir man en av polis styrkan.

Sen har det väl traditionell Coop via splitscreen med. Coop ftw!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar