Kampen mot backlogen - Grand Theft Auto IV

Flakmonkey
Kampen mot backlogen - Grand Theft Auto IV

Skrev igår om min backlog som bara växer och min frustration över att jag tar mig igenom spel utan slutar "halvvägs". Nu är det dags att ta itu med det här och den första titeln till rakning är ingen mindre än #Grand Theft Auto IV. Spelade det ett tag precis när det släppts men kom nog inte mycket mer än någon procent. Minns att jag träffade den där gangstern som hade en dotter som han ville ha koll på - vilket nog är precis i början. Hursomhelst så ska jag ta mig förbi det och in i mål den här gången... Hoppas det blir underhållande nu bara ^^

[eos_image="86769;w400"]Kommer jag nå slutet eller inte - det är frågan[/eos_image]

För att göra det en aning mer njutbart så har jag fått tag på en ny TV idag - en Samsung 40" LCD-TV LE40A656 istället för den 32" jag hade innan. Förhoppningsvis kan det göra inlevelsen ännu starkare. Och som om det inte var nog så jag har också hittat mina favoritmysbyxor så tar jag mig inte igenom spelet nu så kommer jag nog aldrig göra det.

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Kampen mot backlogen - Grand Theft Auto IV

Nej, du får inte något väggfäste av mig!


signatur
Flakmonkey
Skrivet av spiken:

Nej, du får inte något väggfäste av mig!

Hehe, väggfäste är redan fixat

Medlem

Vad hände med 32"-aren? >.>


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Flakmonkey
Skrivet av Shimo:

Vad hände med 32"-aren? >.>

Den fick brorsan köpa för en billig summa

Medlem

Haha, lustigt, jag har gjort precis samma köp, precis samma dag. Väntar bara på att få den från Komplett nu den kommande vecka så att jag äntligen kan spela på xboxen igen

Fått höra positiva ordalag om Bionic Commando så det kanske blir en sådan premiär på den nya tv:n också.

1
Skriv svar