Kane & Lynch: Dead Men filmat & fotat

Robot
Medlem
Kane & Lynch: Dead Men filmat & fotat

filmen lagga sönder


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Samma här :/

Medlem

Alltså, jag vet inte exakt var de är och sånt, men vad i helvete gör sandsäckar i ett hus? Ska de inte vara bankrånare istället för militärer?

Inaktiv

Ja nu bli're väl Postal chock i Aftonh*ran för det där ser meganice ut.

Filmen lagga inge för mig iaf, man har ju quadcoren för all flashreklam.

Medlem
Skrivet av abbe:

Alltså, jag vet inte exakt var de är och sånt, men vad i helvete gör sandsäckar i ett hus? Ska de inte vara bankrånare istället för militärer?

Kane(huvudpersonen) har ju varit legosoldat innan han blir dödsdömd och träffar Lynch. Så bilderna som som du syftar på som liknar en krigszon är troligtvis från en del i spelet där man får spela igenom någon av Kanes flashbacks från hans tider som legosoldat. Det är vad jag tror i alla fall.

Edit:
Oj, jag såg inte att Lynch var med. Då är det antagligen något senare uppdrag i någon sydamerikansk miljö.

Medlem

Den första trailern fick det här att verka rätt intressant, men nu såg det helt plötsligt ut som vilket fps som helst. Om gameplayet är så där förstår jag inte riktigt vad som ska få det här att sticka ut från mängden.

Medlem

Kameran såg konstig ut,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

AIn känns rätt kass... de verkar ju inte speciellt rädda för att bara traska rakt ut o kötta...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

AIn känns rätt kass... de verkar ju inte speciellt rädda för att bara traska rakt ut o kötta...

Precis som i alla andra spel....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Wardancer:

AIn känns rätt kass... de verkar ju inte speciellt rädda för att bara traska rakt ut o kötta...

Precis som i alla andra spel....

syftade på att spelarna inte var rädda för att traska rakt ut och nita dom. Vilket förstör lite av grejjen med cover osv.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Haha, vadå dålig fps?

Förövrigt så har jag och en polare bestämt oss för att båda skaffa det och lira det på våra sprillans nya datorer. *stolt*


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Ozo
Medlem

Ser ut som en sämre variant av ett vanligt, tråkigt FPS spel.. banan i trailern såg tom och trist ut, inte direkt häftiga effekter eller balla rörelser någonstans... förhoppningsvis har hela spelet någon slags känsla, för detta såg helt monotomt ut =/

FML
Medlem

Grafiken imponerar ju inte direkt. Typ liknande som Max Payne, vilket var snyggt, år 2001.

Inaktiv

Asså, är Kane & Lynch kännt sedan innan? Eftersom alla verkar veta så mkt om personerna

Medlem
Skrivet av Alcr:

Asså, är Kane & Lynch kännt sedan innan? Eftersom alla verkar veta så mkt om personerna

Mja, ett halvår - ett år har det väl varit känt åtminstone?

Skrivet av Alcr:

Asså, är Kane & Lynch kännt sedan innan? Eftersom alla verkar veta så mkt om personerna

Nej de är bara ute efter att såga spelet. Så allting synas i tumskruvarna innan det har släppts ;). Folk är verkligen kräsna idag. För mig räcker det med att veta att Hitman och freedom fighters killarna gjort spelet för att köpa det.


signatur
Inaktiv

woot var det Hitman gudarna som gjorde Freedom Fighters!? *förhandsbokar 30 ex*.

1
Skriv svar