Sam & Max Episode 201: Ice Station Santa

Robot
Sam & Max Episode 201: Ice Station Santa

Lagom till att den traditionsenliga julstressen sätter in erbjuder Ice Station Santa något som jag personligen har saknat: ett riktigt julspel. Även om inte jätterobotar och boxande råttor har så mycket med helgfirandet att göra är det fortfarande tomten som behöver hjälp och Sam och Max svarar på kallet, med vapen i högsta hugg!


Medlem
Nya Sam & Max under luppen

Jag lirade lite av förra säsongen, och om hjälpfunktionen fungerar kan det vara en bra grej!

jag är en såndär som lirar lite, så kör man fast.. lägger en hel del tid men kommer kanske ändå inte vidare. i detta läget kollar jag lösning, och har jag väl gjort det en gång så går det väldigt snabbt och lätt att titta i lösning även nästa gång. så hjälpen (om den fungerar) kan nog vara super!

Medlem

Första säsongen hade en hjälp där man kunde fråga Max vad som skulle göras. Men det var oftast inte till allt för stor hjälp tyckte jag. Blir nog kanske att köpa denna säsong också, fast i December... det är då man vill ha julstämningen. Dessutom är det för många spel nu ändå.

Inaktiv

Jag undrar hur länge denna nya variant av Sam & Max håller. Vore roligt om det släpptes massvis av säsonger

Medlem

Har väntat länge på detta, blir ju hur kul som helst

En fråga dock, jag såg denna recension ligga ute under nån minut igår redan men sen försvann den snabbt som ögat, varför?

/ LordDaimos

Redaktör

Mitt fel, den får inte pubbas förrän idag.


signatur
Jh
Medlem

säsong 1 var lite si och så.. underhållande och värt pengarna men
inte helt toppklass. Hoppas det här blir bättre.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Inaktiv

felstavning detekterad!
"hälpsystemet"

funtar på å köpa ettan.. demot var i äkta sam&max-stil


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Redaktör

Sssch, säg det inte högt - då får jag ingen lön!

Tack, fixat.


signatur
1
Skriv svar