Bethesdas bandesigner gör Portal-karta

Robot
Medlem
Bethesdas bandesigner gör Portal-karta

Måste köpa Orange Box!

Medlem

"Otroligt svår" pffffff, den var inte speciellt svår imho. Tog typ 5 minuter för mig att klara.


signatur

Korvspad.

Medlem

du är så imba

Medlem

skalll testas


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem
Skrivet av bMess:

"Otroligt svår" pffffff, den var inte speciellt svår imho. Tog typ 5 minuter för mig att klara.

med sånt skryt krävs det video bevis


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Var ju lite klurig, jävligt mycket bättre gjord än de vanliga mapsen, snurrande rum och hela kitet ju


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Inaktiv

Soft att konkurenter ger lite Credit till varrandra

Medlem

kan inen posta en video eller bilder från banan?

Medlem

dra ner o testa vettja


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

5 min? är du stålmannen eller?

Medlem
Skrivet av Rave:

Soft att konkurenter ger lite Credit till varrandra

Hehe, kanske inte bara var cred. Kanske kan ses som en pik. Att Bethesda kan göra det bättre? ^^


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

så svår var den inte men trevlig design med det roterande rummet


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Kul grej. Hoppas att det blir mer sånt iframtiden.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Vet inte om jag var dålig men tog mig ca 20-25min att klara rummet. Men då gick jag igenom hur jag skulle ta energibollen ett flertal gånger så jag skulle slippa göra om det andra.

Måste säga att det är sånna här banor jag ville ha i fullversionen, iaf i extra banorna. Mycket fyndig bana som tar lite klurande, Daryl "RenStrike" Brigner kan sitt.

Medlem

Satt i en 20 min ungefär och har fortfarande inte klarat den hehe, så klart svårare än originalet.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Lite konstigt att säga att Bethesda är valves konkurrent, det kanske hade passat bättre om det varit t ex någon på iD som gjort kartan.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Spelade i 15 min, gav upp. Ska kolla mer på det senare, när man inte är så trött.

Medlem

sånna här spex som behövs för att peppa varandra i spelbranchen, bra innitiativ betsheda


signatur

Nämen!

Inaktiv

n1


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Riktigt cool bana. Spelade den imorse, men klarade den inte riktigt. Orkade inte klura ut den. :$
Inte så mycket som Go Bethesda! utan snarare phat creds till professionell bandesign. Ser gärna mer av detta... även om man känner sig aningen korkad när man fastnar.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Medlem

Kul med lite att bita i
Ska nog fortsätta imorgon när jag inte är så trött,
fast hittills ser den bra ut. Kanske inte direkt svår men klurig. Det är så jag gillar mina portalbanor


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Precis lagom svårighetsgrad, på varje steg måste man stanna upp och:
*Lista ut vad man ska göra
*Lista ut hur man ska göra det
*Göra det

Varje sak är dessutom lagom klurig...

me likes

Medlem

Ska Valve ge igen med en addon/mod till Oblivion tro?

Medlem

jag sög ju inte lyckats än gav upp efter 30min hehe

men jäkligt skoj bana gillar klurigheten och att rummets svänger typ.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Antikvitet

Körde den på ungefär 20-25 minuter i morse. Riktigt skön tycker jag, inte så uppenbar som Valves egna banor, samtidigt väldigt genomtänkt. Bara en sån sak som att vid alla tillfällen man aktiverar ett delmål så tittar man på, eller åtminstone mot, väggtavlan för delmålen.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Bethesda säljer ju oblivion via Steam så om något är de affärspartners. Måste definitivt testa banan när jag kommer hem ikväll

Medlem

Måste också testa, återvänder inte hem förrns imorgon tyvärr. Portal rox!

Medlem

Enda som var svårt med banan var att han inte använde metallen för väggarna där man inte kan skjuta portaler, var lite förvirrande i början. Allt annat var ju inte värst svårt, tog 10-15min.

12
Skriv svar