Tävling - vinn Crysis och musmatta!

Medlem

Trevligt med tävlingar

Inaktiv
Skrivet av Bill:
Skrivet av Sparable:

Vad innebär Special Edition?

Spelet är dubbelt så långt och du får en flaska Moët!

:heart:

Inaktiv

Älskar tävlingar

Medlem
Skrivet av Bazil:

Älskar tävlingar

jag med men jag har aldrig vunnit en tävling :(, inte vad jag minns allafall.

Medlem

"MAXIMUM KORV"

LOL!!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Fyller juh år den 15e så det skulle bli en trevlig present om man vann.....istället för strumpor å kallingar

Eller så kan jag juh limma fast de mjuka paketen över hela kroppen,slänga på några pvc-rör och sätta på sig paintball-masken och låtsas att man fått en nano-suit...sen stå och skrika MAXIMUM KORV till tjejen nere på Statoil..

Men då blir man väll antagligen skjuten av snuten som tror de precis har mördat monstret från svarta lagunen......eller Kikki Danielsson

HAHAHAHAHA SÅ ROLIGT, jag skrattar så jag grinar!


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

får hoppas att en rolig titel istället för en helseriös kan duga det med.
vinner jag inte så grattar jag vinnarna i förskott nu

Medlem

Satan... kan inte komma på en av frågorna. -.- Och inte heller hittar jag något heller men får kompenserar med en bra sista fråga


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Satan... kan inte komma på en av frågorna. -.- Och inte heller hittar jag något heller men får kompenserar med en bra sista fråga

Har du inte rätt på alla frågor har du ingen chans att vinna

Medlem

FZ, hur kontaktar ni vinnarna? Telefon, mail? Eller skickar ni bara vinsten på direkten?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Måste säga att ja fick verkligen till det med utslagningsfrågan, men tyvär kan ja ju inte avslöja namnet!;)

Inaktiv

Äh vadå.. klart du kan! Du har ju redan anmält så nu spelar det ju ingen roll om du avslöjar dig

Medlem

Sådär. Då har man skickat in sitt bidrag till tävlingen. Det fick bli ett skämtsamt namn i utslagsfrågan. Nu är det bara att hålla tummarna.

Medlem
Skrivet av Petah:

Som vanligt så kommer jag att misslyckas totalt på utslagsfrågan

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Sådär. Då har man skickat in sitt bidrag till tävlingen. Det fick bli ett skämtsamt namn i utslagsfrågan. Nu är det bara att hålla tummarna.

Ska jag hålla dem åt dig?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av skribb:
Skrivet av Fairfax:

Sådär. Då har man skickat in sitt bidrag till tävlingen. Det fick bli ett skämtsamt namn i utslagsfrågan. Nu är det bara att hålla tummarna.

Ska jag hålla dem åt dig?

Det får du gärna göra. Men jag vill ha tillbaka dem sedan.

Medlem

fan, jag vinner ju aldrig på sånna här tävlingar...

Inaktiv

Usch jag var uber seriös på utslagsfrågan. Kunde lika väl skjutit mig i foten.

m1
Medlem

Spännande med tävling
Jag vann nyss 50kr på triss, tror jag har turen med mig.

Medlem

Hoppas att jag vinner...

Jag har hitils bara vunnit 200kr, en liten liten mjukisbjörn och en ganska ful penna.

Inaktiv

Min maxvinst är 200:- på bingolott en gång (på dagen-innan-julafton grejen), annars vinner jag aldrig...

Synd att prisutdelningen inte är förräns den 15e November, det är ju inte särskilt troligt att folk börjar avboka bara för att FZ lottar ut 5 spel..


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Har bara vunnit något 2 gånger, första gången var jag typ 2-3 år, då vann jag 10 000 på nån födelsedags-grej. Sen vann jag Oblivion av Pc Gamer på Ocensurerat

Medlem

Tyckte demot var så bra att jag kände mig tvungen.

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Har bara vunnit något 2 gånger, första gången var jag typ 2-3 år, då vann jag 10 000 på nån födelsedags-grej. Sen vann jag Oblivion av Pc Gamer på Ocensurerat

Ärligt talat så är det ju aldrig stor chans att man vinner. Det är därför de flesta bara har vunnit 2-3 gånger i hela sitt liv, om ens det.

Har aldrig stött på någon som vunnit massviss av gånger


signatur

"When corporations create the music we all lose."

12
Skriv svar