Robot
Obscure II

Det har varit ont om välgjorda skräckspel den senaste tiden. Så när Hydravision återvänder med en uppföljare till sitt halvdana Obscure från 2004 blev i alla fall jag nyfiken. Men har fransmännen verkligen gjort sin läxa den här gången?


Medlem
Skräckliret Obscure II testat

Värdelöst betyg från PCGamer också.. Verkar verkligen vara Värdelöst.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

har svårt för college typen av skräckfilm endå. förstår inte tanken med skräck man inte blir rädd av. Saw, Cube eller Hostel. Där är skräckrullar dom borde göra lir av.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hostel 1 och 2 är bara en kavalkad av så blodiga och sjuka scener som går. Jag har inget problem att se det, men förstår inte riktigt nöjet. De har glömt den allra viktigaste delen i en skräckfilm:

Bygga upp spänning!!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

japp! såsom i the grudge t.ex. som är riktigt obehaglig imho.

Medlem

Tyckte det var helt okej faktist, verkligen inget höjdarelir men med tanke på så få skräckspel som släpps så var det ändå värt att spela.
Dock så var grafiken som påpekat inte någon höjdare och spelet var rätt buggigt.

Medlem

Ettan med polare var ganska kul Men man spelade ju igenom det i en sittning.


signatur

Videomupp

Medlem

Att spela igenom detta med en kompis var en plåga kameran är så bångstyrig att du inte vet vilket håll du är påväg, den personen som inte är i fokos tenderar till att försvinna och dö under strider vilket är sjukt frustrerande eftersom checkpoints kan komma med väldiga mellanrum ibland :/

Medlem

Många spel som har fått dåligt betyg den senaste veckan.

Inaktiv

Sånt jävla dass spel att inte ens jag klarade spela klart det.
Spelet var så tråkigt och dåligt att man hellre gjorde matte.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Många spel som har fått dåligt betyg den senaste veckan.

Hade könsrollarna sett annorlunda ut så hade det fått ännu sämre betyg, så tur att spelet bara var dåligt.

Medlem

PC porten är ingen höjdare, kontrollen var verkligen inget vidare alls och kameran... jo måste hålla med om att den var hemsk..

Obscure 1 var tyvärr bättre på den punkten.

Medlem

coolt, bättre än the witcher alltså. älskade the witcher så det här lär ju vara ett riktigt höjdarspel.

Inaktiv
Skrivet av moberg:

coolt, bättre än the witcher alltså. älskade the witcher så det här lär ju vara ett riktigt höjdarspel.

Haha, här har vi en rolig kommentar. Mera sånt

Inaktiv

Vad gör ett dåligt skräckspel då det kommer så många nästa år?

Känns som om jag kommer sitta tillräckligt rädd framför Alan Wake, Silent Hill V, Alone in the Dark och sen runt 2009 kommer ju Resident Evil 5.

Medlem

...onda blommor


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar