Betatesta Battlefield: Bad Company

Robot
Medlem
Betatesta Battlefield: Bad Company

Synd att de inte gör som med Call of Duty 4, där man kunde beta testa hemma vid sitt eget Xbox 360.

Medlem

mm håller med. Bor ju 50 mil från stockholm så det blir ju lite svårt att ta sig ditt.

Inaktiv

Äeh blir väl roligare att få lira när spelet kommer om man inte testat det innan. Tror ingen kommer bli besviken. Iallafall inte de som brukar lira FPS.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Skickade iväg en ansökan. Har gnällt så mycket genom tiderna om vad som varit fel på Battlefield-spelen, så vore trevligt att få gnälla (läs: konstruktivt kritisera) någon ansvarig rakt i ansiktet. Förutsatt att man hittar något att gnälla om, men det brukar väl aldrig vara något problem..

Medlem

Kul initiativ ändock.

Medlem

Släppt beta till pc oxå!:)

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Synd att de inte gör som med Call of Duty 4, där man kunde beta testa hemma vid sitt eget Xbox 360.

Kanske kommer ske senare när spelet börjar bli färdigt, vem vet.

Skrivet av Kyraal:

Skickade iväg en ansökan. Har gnällt så mycket genom tiderna om vad som varit fel på Battlefield-spelen

Av ren nyfikenhet, vad är det som du ogillat i BF spelen?

Medlem

Synd bara att man inte är över 18 år da, vill ju så gärna testa


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Anmälde mig :D.


signatur

War never changes.

Medlem

Konsoler förstör pc lirandet. alla jävla konsolspel som sen blir pc spel suger typ


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Anledningen att du måste vara över 18 är nog främst att du inte får ingå kontrakt (NDA) om du inte är myndig...

Lite tråkigt som sagt att det är på plats i Stockholm, speciellt då jag bor i Lund...

Medlem
Skrivet av United:

Släppt beta till pc oxå!:)

det kommer ju inte ens till PC


signatur

La la la lag!

Inaktiv
Skrivet av NeoOhm:

Konsoler förstör pc lirandet. alla jävla konsolspel som sen blir pc spel suger typ

Kul att du säger det, jag tycker nämligen precis tvärtom. Nästan alla fps från PC suger enligt mig på konsoll


signatur

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) Confuzius ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. HQ (¸.•´ (¸.•´ .•´

Medlem
Medlem

Fucking signed!

Medlem

Kravet är att du fyllt 18 år.

Humbug, skam och vanära.

Medlem
Skrivet av The Vulture:

Kravet är att du fyllt 18 år.

Humbug, skam och vanära.

Alla vet väl att man går från snorig lömsk barnunge till intellektuell och pålitlig man vid 18

Medlem
Skrivet av Noken:
Skrivet av The Vulture:

Kravet är att du fyllt 18 år.

Humbug, skam och vanära.

Alla vet väl att man går från snorig lömsk barnunge till intellektuell och pålitlig man vid 18

Nej men alla vet att man själv är ansvarig för vad man gör vid 18 års ålder

Inaktiv

Blev helt paff när jag kollade inkorgen .. Jag kom med.. Vågar inte säga när hur eller varför, vill inte bryta nån tystnadsplikt grej.. Men jag kom med

Medlem

Någon som kom med? Jag gjorde det

Inaktiv

hur ser multiplayern ut? kan man använda helikopter och panzarvagnar, jeepar som i battlefield 2?

Inaktiv

hur ärmultiplayern i bad company? kan man använda helikopter, panzervagnar och jeepar som i battlefield 2?

Medlem

frejdan, titta på filmerna om spelet. jag var uppe i stockholm och testade spelet. rätt intressant upplevelse. blev lite besviken dock. men det blir nog bra ändå.

1
Skriv svar